Nielsen zacieśnia współpracę z Pentagonem. Coraz bliżej pomiaru wideo w sieci
Firma Nielsen podpisała wieloletnią umowę o współpracy z Pentagon Research. Dzięki temu oferowany przez Pentagon monitoring reklamy display znalazł się od grudnia br. w ofercie handlowej Nielsen Audience Measurement.
- Połączenie baz danych pozwoli na zaoferowanie dostępu do monitoringu reklam w 130 stacjach telewizyjnych oraz 320 portalach i witrynach internetowych (ponad 180 000 stron i podstron). Jest to niezwykle istotne z uwagi na coraz większą integrację usług telewizyjnych i internetowych - mówi Elżbieta Gorajewska, dyrektor zarządzająca Nielsen Audience Measurement Polska.
Dane z monitoringu internetu sięgają początku 2011 roku. Dostarczane są w dzień po emisji reklam. Pentagon Research będzie w dalszym ciągu odpowiedzialny za produkcję danych i cały proces technologiczny.
Nawiązanie współpracy z Pentagonem to pierwszy krok w kierunku wprowadzenia systemu pomiaru oglądalności w internecie na polskim rynku. Dzięki połączeniu sił obu firm, prawie 70 proc. reklam na polskim rynku będzie monitorowanych w kategoryzacji Nielsen Audience Measurement Polska i dostępnych w jednym oprogramowaniu analitycznym.
Dołącz do dyskusji: Nielsen zacieśnia współpracę z Pentagonem. Coraz bliżej pomiaru wideo w sieci