TVP2 emituje show z influencerami. 300 tys. widzów pierwszego odcinka
W sobotę na antenie TVP2 zadebiutował program „No... wiadomo”. Obejrzało go niemal 289 tys. widzów, co oznaczało 3,43 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów.
W sobotę 9 marca o 17.25 TVP2 wyemitowała pierwszy odcinek programu „No... wiadomo”.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarły Wirtualnemedia.pl, program w grupie 4+ oglądało 288 965 widzów (co przełożyło się na 3,43 proc. udziału w rynku telewizyjnym), w grupie komercyjnej 16-49 – 55 738 osób (2,13 proc.), a w 16-59 – 93 334 widzów (2,31 proc.).
„No... wiadomo” w soboty w TVP2
Twórcami i prowadzącymi „No... wiadomo” są Aleksander Lipski, Julia Święch, czyli autorzy kanału „Orientuj się”, oraz tiktoker Kacper Zembrzucki (zetkacper). Prowadzący w humorystyczny sposób komentują w nim bieżące wydarzenia polityczne. Emitowany w soboty program trwa 25 minut.
„Skrót wiadomości z parlamentu, internetu, gazet, mediów społecznościowych i komentarzy z sejmowych kuluarów. Jego twórcami są młodzi i popularni twórcy internetowi. Autorzy tłumaczą dziadkom to, o czym rozmawiają ich wnuki, a ich rówieśnikom to, na co po powrocie do domu denerwują się rodzice śledzący polityczne wydarzenia” - tak program zapowiadała sama Telewizja Polska.
Dołącz do dyskusji: TVP2 emituje show z influencerami. 300 tys. widzów pierwszego odcinka
Gdyby Oski dostał program za PiSu w TVP to byłoby larum głośne do dzisiaj. A tak mamy Orientuj Się które dostało 20 koła od Fundacji Batorego i nikt tutaj larum nie robi, że upolitycznienie TVP.
Stowarzyszenie 61, Warszawa
Prowadzenie kanału medialnego Orientuj.się na TikToku, z informacjami o tematyce społecznej i politycznej, skierowanego do młodych osób w wieku 16-22 lata. 20 000 zł