Nokaut.pl z Gazeta.pl - umowa na 2 mln zł
Grupa Nokaut rozpoczyna współpracę z portalem Gazeta.pl.
Umowa, która została zawarta na okres 2 lat, a jej szacunkowa wartość opiewa na 2 mln zł, ma zwiększyć grono użytkowników Nokaut.pl. Aktualnie porównywarkę cen odwiedza ponad 3 mln realnych użytkowników (Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2011).
„Współpraca z Grupą Nokaut pozwoli nam na poszerzenie oferty i zwiększenie monetyzacji w obszarach, których sami nie rozwijamy” - stwierdził Maciej Wicha, dyrektor ds. transakcji i usług w segmencie internet Agory.
"Aktywnie negocjujemy kolejne strategiczne umowy partnerskie, analogiczne do umowy z Wirtualną Polską czy portalem Gazeta.pl” - powiedział Wojciech Czernecki, prezes Grupy Nokaut.
Grupa Nokaut, która 14 marca br. zadebiutowała na rynku podstawowym GPW w Warszawie (więcej na ten temat), zapowiedziała także utworzenie platformy e-commerce all-in-one, na której użytkownik nie tylko porówna, ale też zrobi zakupy bez konieczności przechodzenia do sklepu, a przy okazji składania zamówienia będzie mógł utworzyć w Nokaut.pl konto, dzięki któremu zapłaci za kolejne zakupy.
Strategia grupy zakłada również wejście na rynki zagraniczne, rozwój oferty o nowe serwisy e-commerce oraz rozszerzenie działalności o mobilny kanał dystrybucji.
Dołącz do dyskusji: Nokaut.pl z Gazeta.pl - umowa na 2 mln zł