55 nominacji w konkursie IAB Mixx Awards 2022
Jury IAB MIXX Awards spośród blisko 180 zgłoszeń wyłoniło 55 nominacji do nagród. Laureatów poznamy podczas gali 24 listopada.
O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2022 zawalczą 44 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 55 nominacji w 14 kategoriach konkursowych. To mniej niż w roku ubiegłym, kiedy spośród 230 zgłoszeń jury wyłoniło 68 nominacji.
Największą popularnością wśród zgłaszających cieszyły się kategorie: content marketing, brand awareness & positioning, Mixx for good purpose i online marketing with influencer.
O nagrody powalczą m.in. projekty ING Banku Śląskiego, Kanału Sportowego i Pyszne.pl, Netflix, Żabka Polska, STS, Unilever, Procter & Gamble.
Best in Show dla najlepszej kampanii w konkursie
Konkurs IAB Mixx Awards kierowany jest zarówno do agencji, domów mediowych jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii. Warunkiem wzięcia udziału było zrealizowanie projektu wykorzystującego przynajmniej jeden kanał digital.
Jury IAB Mixx Awards, złożone z kilkudziesięciu ekspertów - przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało zgłoszone projekty jako całość, uwzględniając cztery kluczowe czynniki: strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, a także rezultaty i ROI.
Zwieńczeniem IAB Mixx Awards 2022 będzie nagroda Best in Show, która wyłoni najlepszą kampanię zgłoszoną w konkursie. Ponadto przyznane zostaną nagrody za dokonania w kategoriach: Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.
Laureat nagrody Best in Show ma szansę powalczyć również w europejskiej edycji konkursu organizowanej przez IAB Europe. Zwycięzca z 2021, Fundacja K.I.D.S. z kampanią “Najmłodszy headhunter na świecie”, zdobył złotą statuetkę 2022 w kategorii Influencer Marketing.
Laureatów poznamy już 24 listopada. Wydarzenie organizowane jest przez IAB Polska.
Podczas ubiegłorocznej, piętnastej edycji IAB MIXX Awards najlepszą kampanią ("Best in Show") okazał się projekt "Najmłodszy headhunter na świecie" przygotowany przez Publicis Worldwide Polska dla Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali. Najczęściej nagradzanymi kampaniami były "Lepszy dom sprawdza się w sporcie" dla IKEA Retail i Decathlon Polska, "Mały Głód x Instant Reaction Ad" dla Danone (Danio) oraz wspomniany "Najmłodszy headhunter na świecie". Wyróżnienie Człowiek Roku otrzymał Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich.
Dołącz do dyskusji: 55 nominacji w konkursie IAB Mixx Awards 2022