SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa reklama Vision Express pokazuje, jak „widzi nas słońce” (wideo)

Rozpoczęła się najnowsza odsłona kampanii reklamowej marki Vision Express. Zrealizowały ją wspólnie agencja Walk Creative i SZUT SZUT Studio.

Najnowsza odsłona promuje serię okularów przeciwsłonecznych. W reklamie pokazano, jak „widzi” nas słońce. - Świadomość szkodliwości promieniowania UV jest dość powszechna, szczególnie jeśli chodzi o jego negatywny wpływ na skórę. Bierze się stąd niezwykła popularność kosmetyków z filtrami UV, używanych masowo podczas słonecznych dni. Aby lepiej dotrzeć do wyobraźni odbiorców w perswazji naszej reklamy użyliśmy tego znanego, dermatologicznego wątku – podkreśla Krzysztof Iwiński, senior art director w Walk Creative.

Efekt UV nie został uzyskany w postprodukcji, ale dzięki wykorzystaniu podczas zdjęć kamery UV, pokazującej gdzie nie dociera promieniowanie ultrafioletowe.

Za reżyserię reklamy odpowiadał Tomasz Goldbaum – Właziński a za zdjęcia - Jacek Podgórski. Postprodukcją oraz udźwiękowieniem zajęło się studio Lunapark.

Kampania jest emitowana w telewizji oraz internecie. Zostanie także wsparta działaniami w kanałach social media.

Agencja Walk Creative opracowała strategię oraz koncept kreatywny kampanii, SZUT SZUT Studio odpowiada natomiast za produkcję spotów.

W drugiej połowie lutego br. marka reklamowała „wielkie badanie wzroku”.

Dołącz do dyskusji: Nowa reklama Vision Express pokazuje, jak „widzi nas słońce” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl