Nowa reklama Vision Express pokazuje, jak „widzi nas słońce” (wideo)
Rozpoczęła się najnowsza odsłona kampanii reklamowej marki Vision Express. Zrealizowały ją wspólnie agencja Walk Creative i SZUT SZUT Studio.
Najnowsza odsłona promuje serię okularów przeciwsłonecznych. W reklamie pokazano, jak „widzi” nas słońce. - Świadomość szkodliwości promieniowania UV jest dość powszechna, szczególnie jeśli chodzi o jego negatywny wpływ na skórę. Bierze się stąd niezwykła popularność kosmetyków z filtrami UV, używanych masowo podczas słonecznych dni. Aby lepiej dotrzeć do wyobraźni odbiorców w perswazji naszej reklamy użyliśmy tego znanego, dermatologicznego wątku – podkreśla Krzysztof Iwiński, senior art director w Walk Creative.
Efekt UV nie został uzyskany w postprodukcji, ale dzięki wykorzystaniu podczas zdjęć kamery UV, pokazującej gdzie nie dociera promieniowanie ultrafioletowe.
Za reżyserię reklamy odpowiadał Tomasz Goldbaum – Właziński a za zdjęcia - Jacek Podgórski. Postprodukcją oraz udźwiękowieniem zajęło się studio Lunapark.
Kampania jest emitowana w telewizji oraz internecie. Zostanie także wsparta działaniami w kanałach social media.
Agencja Walk Creative opracowała strategię oraz koncept kreatywny kampanii, SZUT SZUT Studio odpowiada natomiast za produkcję spotów.
W drugiej połowie lutego br. marka reklamowała „wielkie badanie wzroku”.
Dołącz do dyskusji: Nowa reklama Vision Express pokazuje, jak „widzi nas słońce” (wideo)