Nowe osoby w Bonnier Business Polska
Justyna Lorenc, Filip Szczepański i Damian Woźnicki pojawili się w dziale marketingu i biurze reklamy Bonnier Business Polska wydawcy m.in. "Pulsu Biznesu".
Justyna Lorenc została kierownikiem ds. badań i analiz - to nowe stanowisko w wydawnictwie. Przez ostatnie pięć lat Justyna Lorenc zajmowała się badaniami tytułów prasowych będących w portfolio Axel Springer Polska. Jest absolwentką SGH, ukończyła także studia podyplomowe z dziedziny badań marketingowych na Uniwersytecie Jagiellońskim.
Filip Szczepański objął stanowisko zastępcy dyrektora handlowego
w dziale reklamy "PB". Z mediami związany jest od ośmiu lat. Do
"Pulsu Biznesu" przyszedł z "Życia Warszawy", gdzie przez dwa lata
był dyrektorem biura reklamy i ogłoszeń. Wcześniej pracował m.in. w
warszawskim Radiu Kolor, przez pierwsze cztery lata jako account
manager, później dyrektor handlowy.
Do biura reklamy dołączył również Damian Woźnicki. Będzie pracował
w grupie key accountów. Ostatnie 4 lata spędził w Axel Springer
Polska, gdzie pracował najpierw jako handlowiec, później jako szef
jednej z grup sprzedaży. Wprowadzał na rynek m.in. "Fakt" i
"Dziennik". Wcześniej przez 9 lat pracował w Media Express gdzie
przeszedł przez wszystkie szczeble kariery w biurze reklamy.
Dołącz do dyskusji: Nowe osoby w Bonnier Business Polska