NSZZ „Solidarność”: Zorganizowani mają lepiej (wideo)
W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa NSZZ „Solidarność”. Akcję pod hasłem „Zorganizowani mają lepiej” przygotowały firmy Think Kong i Animatic Studio.
Startująca właśnie kampania reklamowa NSZZ „Solidarność” w żartobliwy sposób podkreśla, że zorganizowane grupy pracowników mogą osiągnąć więcej w negocjacjach z pracodawcami, a ponadto pomagają w budowaniu społeczeństwa obywatelskiego. W akcji wykorzystywany jest animowany spot, który przekazuje te wiadomości w formie zabawnej historyjki z udziałem zwierząt.
Działania reklamowe od 20 maja obejmują telewizję (m.in. TVN24 i TVP Info) oraz internet. Kreację kampanii opracowała agencja interaktywna Think Kong, a animację do spotu przygotowało Animatic Studio.
Dołącz do dyskusji: NSZZ „Solidarność”: Zorganizowani mają lepiej (wideo)