SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

NuOrder i VMG będą promować polskie pomidory

Konsorcjum agencji NuOrder i VMG zajmie się trzyletnią kampanią promującą pomidory w Polsce i Niemczech. Budżet akcji wynosi 3 mln euro.

Oferta złożona przez NuOrder i VMG wygrała przetarg Stowarzyszenia Producentów Pomidorów i Ogórków Pod Osłonami. Liczby i nazw pozostałych uczestników tego postępowania nie ujawniono.

Zwycięskie agencje zajmą się opracowaniem nazwy programu promocyjnego, jego identyfikacji wizualnej i pełnej strategii, a także opracowaniem działań informacyjno-promocyjnych i ich szczegółowym harmonogramem.

Kampania ma trwać trzy lata, a jej budżet to 3 mln euro netto. Ruszy najwcześniej w lutym 2016 roku. 80 proc. tego budżetu zostanie przeznaczone na działania na rynku polskim, pozostałe 20 proc. - na niemieckim.

W Polsce akcja będzie obejmować przede wszystkim emisję spotu w telewizji, działania w prasie i w internecie, promocje w punktach sprzedaży, eventy oraz osobny serwis internetowy. W Niemczech ma odbywać się poprzez udział w targach i działania okołotargowe (eventy, materiały promocyjne itp.).

Dołącz do dyskusji: NuOrder i VMG będą promować polskie pomidory

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl