O kilka procent zdrożały reklamy w stacjach Eurozetu
Grupa Eurozet podniosła średnio o kilka procent ceny reklam emitowanych na antenach Radia Zet, Antyradia i rozgłośni należących do tzw. Pakietu Niezależnych.
Najdroższy spot na antenie Radia Zet kosztuje 25,8 tys. zł. Są to reklamy emitowane od środy do piątku, między godz. 8 a 8.29. Ceny są wyższe od tych przed podwyżką o 9,3 proc.
Spot emitowany o tej samej porze w poniedziałek i wtorek jest nieco tańszy - kosztuje 22,35 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek. bez rabatów).
W Antyradiu najdroższa reklama kosztuje teraz 2,1 tys. zł, czyli 17,6 proc. więcej niż przed podwyżką, a w Pakiecie Niezależnych o 5 proc. więcej - tu najdroższy spot wyceniono na 4,2 tys. zł. Cena dotyczy reklam emitowanych od poniedziałku do piątku między godzinami 12 a 13.59.
W Chilli Zet najdroższa reklama kosztuje 1050 zł i jest emitowana w blokach między godz. 17 a 18.59 od środy do piątku.
W Meloradio najwyższe ceny mają reklamy w godz. 8-9.59 - kosztują 1800 zł.
W styczniu br. Radio Zet zanotowało znaczny wzrost przychodów z reklam w porównaniu do stycznia ub.r. - zarobiło ponad 60 proc. więcej. Stało się to m.in. dzięki przejęciu kilku reklamodawców, z których zrezygnowała Grupa RMF, jak np. Aflofarm Farmacja Polska, Olimp Laboratories i Natur Produkt Zdrovit.
Grupa RMF ogłosiła cennik na okres od marca do czerwca br. w połowie stycznia br. Ceny reklam wzrosły średnio o 3 proc.
Dołącz do dyskusji: O kilka procent zdrożały reklamy w stacjach Eurozetu