SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Odkryj city break po swojemu” w jesiennej kampanii Grupy eSky

Ponad 100 materiałów foto i wideo od użytkowników, sześć rynków Europy Środkowo-Wschodniej i pięć kanałów dotarcia. To kluczowe aspekty najnowszej kampanii city breakowej Grupy eSky, która tej jesieni pokazuje, że każdy może zrealizować krótką podróż „po swojemu”. Reklamy oparto w całości na treściach dostarczonych przez podróżników.

„Odkryj city break po swojemu” – to motyw przewodni jesiennej kampanii Grupy eSky, w której firma promuje zalety kilkudniowych zagranicznych wypadów do europejskich regionów. Podkreśla w niej, że krótkie podróże są w zasięgu ręki, a każdy sposób na oderwanie się od rutyny i zadbanie o swój dobrostan jest niepowtarzalny.

– W kampanii pokazujemy realne emocje towarzyszące ludziom podczas city breaków. Podkreślamy indywidualny charakter takiej podróży, którą w każdej chwili można zrealizować wspólnie z eSky. Stąd pomysł na zbudowanie kampanii wyłącznie na podstawie zdjęć i filmów zgromadzonych w ramach licznych aktywacji naszej społeczności w social mediach oraz materiałów własnej produkcji. To także swoista zapowiedź zmiany kierunku komunikacji marki, która już w przyszłym roku będzie bazować głównie na autentycznych doświadczeniach podróżniczych – zdradza kulisy Inga Wawrzyniak-Gacek, marketing & communication director w Grupie eSky.

Działania na 6 europejskich rynkach

Trzonem kampanii „Odkryj city break po swojemu” są działania w obszarze digital na rynkach polskim, rumuńskim, bułgarskim, chorwackim, greckim i węgierskim. Obejmą one zarówno aktywności sponsorowane, jak i organiczne na platformach YouTube, Facebook, Instagram i TikTok. Dodatkowo w Polsce i Rumunii marka pojawi się także w outdoorze, tzw. OOH – na obu rynkach już we wrześniu można będzie zobaczyć billboardy przy największych krajowych lotniskach, a w Rumunii odbiorcami kampanii staną się również pasażerowie bukareszteńskiego metra.

Również we wrześniu w jednym z ogólnopolskich portali ogólnoinformacyjnych wystartuje kampania display połączona z content marketingiem. Promocja jesiennych city breaków na rodzimym rynku prowadzona będzie też w serwisie VOD Player oraz w formie billboardów sponsorskich przy programie znanej prezenterki i podróżniczki Martyny Wojciechowskiej „Kobieta na krańcu świata” emitowanym w stacji TVN.

Reklamy w branży travel, szczególnie te w Polsce, często są zbudowane na insightach oderwanych od rzeczywistości. Marki ogrywają w swojej komunikacji proces „dążenia” do osiągnięcia określonego statusu, narzucając sztywne schematy podróżowania. Jednak my pokazujemy, że podróżować może każdy niezależnie od tego, jak to robi. User Generated Content wykorzystany do stworzenia kampanii doskonale oddaje tę ideę – zaznacza Inga Wawrzyniak-Gacek. Tym samym zwraca uwagę na autentyczność treści zebranych z pomocą społeczności marki eSky, które niekoniecznie prezentują wybrane destynacje w sposób wyidealizowany. Wszystkie materiały reklamowe jesiennej kampanii odzwierciedlają realną atmosferę europejskiego city breaku – od Rzymu i Aten, przez Majorkę i Maderę, aż po Dublin, Helsinki i Amsterdam.

Za całą kampanię, w tym jej realizację odpowiada wewnętrzny zespół marketingu Grupy eSky.

 

 

Dołącz do dyskusji: „Odkryj city break po swojemu” w jesiennej kampanii Grupy eSky

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl