Odmieniona „Claudia” w wyższej cenie. „Czytelniczki mogą zapłacić więcej”
We wtorek 21 kwietnia br. na rynku pojawi się odmienione, majowe wydanie miesięcznika „Claudia” (Grupa Burda). Tytuł zyska odświeżoną szatę graficzną i nowe rubryki, ale i wyższą cenę.
W „Claudii” poszerzone zostaną działy mody, urody, dziecka i kuchni. W magazynie pojawi się też więcej materiałów poświęconych zagadnieniom dotyczącym stylu życia oraz nowe rubryki: „Raport”, „Coaching modowy” oraz „Kontrowersje zdrowotne”.
Miesięcznik nadal ukazywać się będzie w tej samej objętości - najnowszy numer liczyć ma 188 stron. Nakład wydania majowego wyniesie 326 500 egz. Wzrośnie za to cena pisma - z 2,99 zł do 3,50 zł.
- Cena magazynu została podwyższona, ponieważ jesteśmy przekonani, że nasze czytelniczki są w stanie zapłacić więcej za tego typu kontent - mówi nam Urszula Kalisz, marketing brand manager „Claudii”.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Od kilku numerów „Claudia” dostępna jest też w wersji na tablety z systemami iOS i Android. Elektroniczne wydanie miesięcznika ma charakter multimedialny i zawiera dodatkowe treści. Cena jednego numeru w App Store wynosi 0,99 euro, a w Google Play - 2,99 zł.
Zmiany wspiera kampania reklamowa w telewizji (m.in. kanały Polsatu, TVN, CBS), radiu (Radio Plus, Radio Wawa, VOX FM), tytułach prasowych i serwisach internetowych Burdy.
Z danych ZKDP wynika, że w styczniu br. sprzedaż ogółem „Claudii” wyniosła 195 595 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Odmieniona „Claudia” w wyższej cenie. „Czytelniczki mogą zapłacić więcej”