SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Odpowiedzialność, zaangażowanie, pewność, ludzie w nowej kampanii Lidla

Sieć sklepów Lidl Polska rozpoczęła nową kampanię rekrutacyjną, w której podkreśla takie wartości firmy, jak odpowiedzialność, zaangażowanie, pewność i ludzie.

Lidl w kampanii zwraca uwagę, że fundamentem firmy są ludzie, którzy dzięki swojemu zaangażowaniu i odpowiedzialności dają klientom pewność, że zakupy są możliwe oraz bezpieczne.

Dyskonter za pośrednictwem haseł takich jak odpowiedzialność, zaangażowanie, pewność oraz ludzie opisuje to, co tworzy firmę oraz wpływa na atmosferę w pracy. Sieć docenia zaangażowanie swoich pracowników w wykonywanie codziennych obowiązków.

- Chcemy, by nasi pracownicy mieli pewność, że ich wielkie zaangażowanie w pracę jest doceniane przez naszą firmę. Nasi pracownicy są fundamentem Lidl Polska - ich odpowiedzialna postawa sprawia, że wypełniamy naszą misję społeczną, zapewniając Polakom żywność, a klienci każdego dnia mogą zrobić u nas niezbędne zakupy - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications w Lidl Polska.

Lidl Polska za pośrednictwem nośników zewnętrznych - billboardów - zwraca uwagę na to, że niezależnie od sytuacji gwarantuje dobre warunki zatrudnienia - umowę o pracę, ponadprzeciętną w branży wysokość wynagrodzenia oraz pozapłacowe benefity m.in. takie jak ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną czy kartę Multisport.

Firma wprowadziła do tej pory szereg rozwiązań chroniących zdrowie pracowników. Jako pierwsza sieć sklepów tego formatu w Polsce rozpoczęła przekazywanie dodatkowego środka ochrony osobistej - przyłbic ochronnych. W sklepach przy stanowiskach kasowych zostały zamontowane specjalne ekrany ochronne wykonane z plexi, a na podłogach wyznaczone bezpieczne odległości między osobami stojącymi w kolejce. Wprowadzono również zmiany w modelu działania - zespoły pracowników są dzielone na grupy tak, aby kontakt między nimi był jak najmniejszy. W każdym sklepie i biurze Lidl Polska pracownicy mogą korzystać z podajników ze środkami dezynfekcyjnymi oraz płynów antybakteryjnych lub rękawiczek ochronnych. Klienci odwiedzający sklepy powinni pamiętać o pozostałych środkach ostrożności. Przy taśmie w strefie wypakowywania zakupów przy kasach fiskalnych („strefa X”) powinna przebywać wyłącznie jedna osoba, a  pozostali klienci stojący w kolejce powinni pamiętać o zachowaniu 2 metrów odległości między sobą. W sklepach zamieszczone są oznaczenia poziome i pionowe, które pomogą klientom zachować bezpieczną odległość między sobą.

Lidl Polska zachęca również do płatności bezgotówkowych - przy pomocy kart bankowych czy telefonu komórkowego. Dzięki współpracy z eService we wszystkich sklepach Lidl można skorzystać z możliwości płatności zbliżeniowej do 100 zł bez konieczności wpisywania kodu PIN. Z powodu epidemii sieć przyspieszyła również prace nad funkcjonalnością Lidl Pay w aplikacji Lidl Plus, która umożliwia dokonywanie transakcji mobilnych. Obecnie już wszyscy klienci Lidl w całej Polsce mogą skorzystać z tej możliwości i płacić za zakupy wyłącznie korzystając ze swojego smartphone’a oraz aplikacji Lidl Plus (opcja płatności Lidl Pay)
Sieć emituje również komunikaty przypominające zalecenia Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektora Sanitarnego dotyczące m.in. prawidłowego mycia rąk czy stosowania zasad ochrony podczas kichania czy kaszlu.

W kampanii rekrutacyjnej sprzed 2 lat Lidl przekonywał, że w sklepach tej sieci jest „ Po prostu dobra praca”. Wtedy planowano zatrudnienie 500 osób.

Lidl nie podaje, jaka agencja przygotowała kampanię.

W roku rozliczeniowym od marca 2018 do lutego ub.r. Lidl Polska osiągnął wzrost wpływów sprzedażowych o 14,2 proc. do 18,32 mld zł oraz 901,1 mln zł zysku netto (wobec 708,2 mln zł rok wcześniej). Firma na koniec lutego ub.r. miała 17,8 tys. pracowników, przez rok na usługi obce, m.in. marketing, wydała 1,33 mld zł.

Do Lidl Polska należy ok. 700 dyskontów. Wiosną ub.r. firma uruchomiła sklep internetowy z produktami odzieżowymi i przemysłowymi.

Lidl Polska jest jednym z największych reklamodawców w naszym kraju. Według danych Kantar Media w styczniu br. cennikowe wydatki reklamowe firmy w mediach pozainternetowych wyniosły 50 mln zł, o 3,6 proc. więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Odpowiedzialność, zaangażowanie, pewność, ludzie w nowej kampanii Lidla

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
x
żal.pl
odpowiedź