Odświeżony Falvit promuje "czas na siłę kobiecości"
Pod hasłem "Czas na siłę kobiecości" rusza kampania reklamowasuplementu diety Falvit. Akcja promuje w prasie, radiu, telewizji,kinach i aptekach odświeżony wizerunek tej marki.
Startująca właśnie kampania reklamowa suplementu diety Falvitpodkreśla ochronę zapewnianą przez niego przez 24 godziny,przedstawiając symbolicznie kilka sytuacji, w jakich kobietyznajdują się w codziennym życiu. Marka pozycjonuje się jakodynamiczna, nowoczesna i skierowana do młodszych konsumentek. Akcjapromująca Falvit pod hasłem "Czas na siłę kobiecości" pokazuje, żedzięki niemu wszystkie kobiety mogą w pełni cieszyć się życiem. Wkreacji kampanii wykorzystano zdjęcia z wystawy "Obraz Polki XXIwieku", która była prezentowana w ubiegłym roku.
Akcja jest prowadzona w prasie ("Twój Styl", "Claudia", "Pani","Zwierciadło", "Shape", "VIVA!", "Wysokie Obcasy" oraz "Show"),radiu (30-sekundowe spoty w Radiu Zet, RMF FM, RMF Classic iTrójce), telewizji (8-sekundowe billboardy sponsorskie przedczwartkowym kinem kobiecym w TVN oraz programami "MagielTowarzyski" i "S.O.S. Uroda" w TVN Style), kinach (20-sekundowyspot przed filmami dla kobiet, działania promocyjne 8 marca) oraz waptekach w całej Polsce (materiały BTL).
Kreację kampanii przygotowała agencja Marketing &Communications Consultants Media, a planowaniem i zakupem mediówzajął się dom mediowy Vizeum.
Dołącz do dyskusji: Odświeżony Falvit promuje "czas na siłę kobiecości"