Ogilvy Poland wiodącą agencją reklamową Empiku
Agencja Ogilvy Poland wygrała przetarg na obsługę reklamową Empiku. Wcześniej firma współpracowała m.in. z agencją Dziadek do Orzechów.
Agencja Ogilvy Poland została wiodącą agencją strategiczno-kreatywną Empiku - to efekt przetargu, którego szczegółów firma nie ujawnia. Nie podaje też, na jak długo została zawarta umowa o współpracy.
Ogilvy będzie odpowiadać za opracowanie strategii marki i jej rocznej komunikacji oraz nowej platformy kreatywnej wraz jej późniejszą egzekucją w różnych kanałach.
- Zaufanie, jakim obdarzył nas Empik, powierzając nam zadanie współtworzenia nowej komunikacji marki, jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Jako agencja, która posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu unikalnych, efektywnych i długoterminowych platform komunikacji dla największych brandów, cieszymy się, że będziemy mogli wspólnie napisać nowy rozdział dla tak legendarnej, wręcz ikonicznej polskiej marki – komentuje Agnieszka Wasilewska, CEO Ogilvy Polska.
Ostatnio Empik przy kampaniach reklamowych współpracował z agencją Dziadek do Orzechów - to ona była autorem kreacji kampanii celebrującej 75-lecie firmy, realizowanej jesienią 2023 roku.
Współpraca rozpoczyna się od lutego 2024 r.
Dołącz do dyskusji: Ogilvy Poland wiodącą agencją reklamową Empiku