Ogilvy PR Poland pracuje dla Target PRO
Polski oddział międzynarodowej agencji doradztwa komunikacyjnego Ogilvy PR Poland nawiązał współpracę z Target PRO, marką zajmującą się outsourcingu sprzedaży i merchandisingu dla firm z branży FMCG, telekomów i banków.
Do zadań agencji należy komunikacja korporacyjna w obszarze B2B skoncentrowana na budowaniu wizerunku marki Target PRO oraz inspirowaniu i edukacji rynku na temat trendów w zarządzaniu sprzedażą.
- Target PRO będzie wkrótce obchodzić 20-lecie istnienia. To doskonała okazja to ekspansji komunikacyjnej naszej firmy i opowiedzenia o naszej ekspertyzie i sukcesach. Jesteśmy prekursorem w swojej dziedzinie, a nasze usługi są skierowane do wąskiego grona odbiorców z największych firm. Dlatego do intensyfikacji działań komunikacyjnych potrzebowaliśmy partnera, który zrozumie specyfikę naszych usług i będzie umiał pomóc nam w budowaniu strategii komunikacyjnej docierającej do naszych klientów – powiedział Łukasz Gajewski, prezes zarządu Target PRO.
Za obsługę klienta po stronie Ogilvy PR Poland odpowiada dział komunikacji korporacyjnej, kierowany przez Izabelę Wejcht. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
Klient został pozyskany w wyniku rekomendacji.
Dołącz do dyskusji: Ogilvy PR Poland pracuje dla Target PRO