Ogilvy wiodącą agencją reklamową marki Absolut
Alkoholowa marka Absolut Vodka (Pernod Ricard) wybrała Ogilvy na wiodącą globalną agencję strategiczno-kreatywną.
Zakres kompetencji Ogilvy będzie obejmował globalne strategiczne i kreatywne zadania dla marki, skupienie się na priorytetach jej wiodącego rynku, z ambicją przyspieszenia pozycji lidera.
Szwedzka wódka jest uznawana za wiodącą markę wódki premium, związaną z promowaniem progresywnych wartości od jej powstania w 1879 r. Marka jest dobrze znana w całej branży ze swoich solidnych zobowiązań w zakresie zrównoważonego rozwoju. Stosując jedno źródło, jedno podejście społecznościowe, Absolut podkreśla swoje pochodzenie i ścisły związek z obszarem otaczającym destylarnię, która jest jedną z najbardziej energooszczędnych na świecie.
Ważną częścią silnego dziedzictwa Absolut Vodka jest również kreatywna reklama marki, będąca wynikiem dziesięcioleci współpracy z projektantami mody i artystami, takimi jak Jean-Paul Gaultier, Andy Warhol, Tom Ford, Keith Haring, Stella McCartney i Anne Imhof.
Ogilvy zdobyła budżet Absoluta po wieloetapowym przetargu, którego uczestników nie ujawniono.
- Absolut ma niesamowitą spuściznę tworzenia niezwykłych i nieoczekiwanych komunikatów, bycia kulturowym prowokatorem. Ponieważ marka wciąż zyskuje na popularności na całym świecie, chcieliśmy mieć partnera sieciowego, który może zapewnić strategiczną i kreatywną doskonałość, którą Ogilvy wielokrotnie demonstrował - powiedział Tad Greenough, globalny CCO Absolut.
Ogilvy pracuje już dla innych alkoholowych marek Pernod Ricard, m.in. dla Olmeca Altos Tequila, Tequila Avión i Del Maguey.
Dołącz do dyskusji: Ogilvy wiodącą agencją reklamową marki Absolut