902 tys. widzów nowego programu „Anything goes. Ale jazda!” w TVP2
Nowy program „Anything goes. Ale jazda!” oglądało średnio 902 tys. widzów. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajęła ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i trzecie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 8,82 mln zł.
Średnia widownia premierowych odcinków „Anything goes. Ale jazda!”, wyemitowanych w okresie od 11 września 2020 roku do 26 lutego 2021 roku wyniosła 902 tys. osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 7,05 proc. w gronie wszystkich widzów, 7,13 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,50 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja kilkukrotnie zmieniała pory emisji. W pierwszym tygodniu stacja pokazała dwa odcinki w piątek o 20.45 i 21.40, a od drugiego tygodnia program można było śledzić tylko o 21.40. Na początku stycznia TVP2 przeniosła program na czwartki na 20.50, a na początku lutego show powróciło do piątkowego pasma o 21.50.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 6 listopada. Śledziło go średnio 1,18 mln osób.
TVP2 w czasie emisji „Anything goes. Ale jazda!” zajęła czwarte miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVN, który miał 9,24 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVP1 (8,55 proc.), a trzecie - Polsat (7,13 proc.).
Również wśród widzów w grupie 16-59 Dwójka była czwarta. Z kolei w grupie 16-49 stacja zajęła miejsce trzecie.
„Anything goes. Ale jazda!” to polska edycja formatu „Anthing goes”, który pochodzi z portfolio EndemolShine. Program dotychczas pokazano w 27 krajach.
Formuła programu polega na tym, że celebryci i komicy śpiewają, tańczą i wykonują skecze oparte na konkretnych wyzwaniach, aby rozśmieszyć widzów. Cechą charakterystyczną projektu jest fakt, że jest realizowany na pochylonym planie pod kątem 22,5 stopni. To tzw. „krzywa scena” - scenografia, która w zależności od scenariusza odcinka przypomina np. pokój dzienny, kuchnię itp.
Pierwszą edycję „Anything goes. Ale jazda” prowadziła aktorka i prezenterka Elżbieta Romanowska. Za produkcję show odpowiada Endemol Shine Polska.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.
Dołącz do dyskusji: 902 tys. widzów nowego programu „Anything goes. Ale jazda!” w TVP2