TVN Style i Polsat Play najchętniej oglądane, BBC Lifestyle z największym wzrostem
W lutym 2019 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało BBC Lifestyle, a na czele spadków uplasował się kanał E! - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w lutym 2019 roku wyniósł 0,64 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. W porównaniu do lutego 2018 roku wynik ten zmniejszył się o 1,85 proc.
Drugi był Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 7,80 proc. i wyniósł 0,53 proc.
Trzecią pozycję, z udziałem wynoszącym 0,52 proc., zajęło HGTV. Wynik tego kanału wzrósł o 12,04 proc.
Na dziewiątej lokacie (po awansie z dziesiątej) znalazł się kanał BBC Lifestyle, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 74,42 proc. do 0,08 proc.
Z kolei największą stratę zanotował kanał E!, który spadł z pozycji 11. na 13. Jego wynik zmalał o 33,33 proc. do 0,02 proc.
0,04 proc. udziału zanotował kanał Active Family, który nadaje od 2013 roku, ale w panelu Nielsena znalazł się od maja br. Sprzedażą reklam tej stacji zajmuje się Biuro Reklamy Telewizji Polskiej.
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera w lutym br. też zajęło TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,93 proc., po spadku o 4,32 proc.
Drugie miejsce zajął Polsat Play (udział tej stacji względem lutego ub.r. wzrósł o 28 proc. do 0,61 proc.), który minimalnie wyprzedził HGTV (do góry o 26,51 proc. do również 0,61 proc.).
Największym wzrostem również i w tym ujęciu pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle. Jego udział zwiększył się o 82,61 proc. do 0,08 proc.
Największy spadek w tym ujęciu odnotowało Lifetime (było to 44 proc. do 0,03 proc.).
Dołącz do dyskusji: TVN Style i Polsat Play najchętniej oglądane, BBC Lifestyle z największym wzrostem