Polsat Play liderem kanałów lifestylowych, TVP Kobieta w czołówce
W październiku 2021 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był Polsat Play. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał Polsat Rodzina, a na czele spadków uplasowało się Lifetime - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym w październiku 2021 roku wyniósł 0,60 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do października 2020 roku wynik zmniejszył się o 3,88 proc.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Z trzeciej na drugą lokatę awansowało TVN Style, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 9,20 proc. i wyniósł 0,48 proc.
Podium, z udziałem wynoszącym 0,40 proc., uzupełnia Polsat Cafe. Wynik kanału wzrósł o 24,07 proc. Stacja awansowała z czwartej lokaty.
Z drugiego na czwarte miejsce spadł kanał HGTV, którego wynik zmalał o 26,61 proc. do 0,35 proc.
Czołową piątkę uzupełnia TVP Kobieta - nowy kanał o charakterze lifestylowo-poradnikowo-rozrywkowym, skoncentrowanym wokół potrzeb i zainteresowań kobiet. Stacja rozpoczęła nadawanie 8 marca.
TVP Kobieta w październiku 2021 roku miała średnio 0,25 proc. udziału, to najwyższy miesięczny wynik w historii nadawania stacji.
Na 11. lokacie znalazła się stacja Polsat Rodzina, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 41,18 proc. do 0,07 proc.
Z kolei największą stratę zanotował kanał Lifetime, który w zestawieniu był przedostatni. Jego wynik zmalał o 72,73 proc. do 0,02 proc.
Polsat Play na czele w 16-49
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w zeszłym miesiącu również należała do kanału Polsat Play. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,73 proc., po wzroście o 7,24 proc.
Drugie było TVN Style (udział stacji względem października 2020 roku wzrósł o 6,97 proc. do 0,71 proc.). Podium uzupełnia kanał Polsat Cafe, który przed rokiem był czwarty (do góry o 31,40 proc. do 0,48 proc.).
Największym wzrostem również i w tym ujęciu pochwalić się mógł kanał Polsat Rodzina. Udział stacji zwiększył się o 69,05 proc. do 0,07 proc.
Największy spadek także i tutaj odnotował kanał Lifetime (było to 80,95 proc. do 0,008 proc.).
Dołącz do dyskusji: Polsat Play liderem kanałów lifestylowych, TVP Kobieta w czołówce