Polo TV na czele kanałów muzycznych, Vox Music TV zyskał najwięcej
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w marcu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Vox Music TV, a najwięcej stracił kanał TO!TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział naziemnego kanału Polo TV w marcu 2018 roku wyniósł 0,60 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 11,76 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Drugie miejsce zajęła Eska TV, która w naziemnej telewizji cyfrowej w okresie od 28 września 2016 roku do 16 maja 2017 roku zastąpiona była przez 8TV. Eska TV w tym czasie dostępna była w Internecie, aplikacji mobilnej, a także poprzez sieci kablowe i anteny satelitarne, jednak Grupa ZPR Media 16 maja ub.r. przywróciła tę stację na MUX-1. Tym samym 8TV zniknęła z rynku, a w miejsce nadającej u płatnych operatorów Eski TV nadawca postanowił uruchomić nowy kanał Eska TV Extra.
Średni udział naziemnej Eski TV w marcu br. wyniósł 0,39 proc. Dla porównania naziemna 8TV w marcu ub.r. miała średni udział na poziomie 0,27 proc. Z kolei kablowo-satelitarna Eska TV Extra w zeszłym miesiącu zanotowała udział na poziomie 0,04 proc. (bez zmian).
Podium uzupełniają ex aequo dwa kanały 4FunTV i należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która awansowała z miejsca czwartego. Ich średnie miesięczne udziały w rynku telewizyjnym wyniosły po 0,14 proc. Wynik pierwszego kanału względem marca ub.r. się nie zmienił, a drugiego - wzrósł o 16,67 proc.
Największym wzrostem pochwalić się mógł Vox Music TV, który awansował z 14. na 9. lokatę. Jego średni udział zwiększył się o dwie trzecie do 0,05 proc.
Z kolei najbardziej spadł wynik kanału TO!TV - o 80 proc. do 0,01 proc. udziału. Stacja ta spadła z 10. na ostatnie miejsce.
11. miejsce zajął kanał MTV Music Polska, który 17 października ub.r. zastąpił stację VIVA Polska. Średni udział tej anteny w marcu 2018 roku wyniósł 0,03 proc., po spadku względem VIVY Polska z marca 2017 roku o 57,14 proc.
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w marcu br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 11,32 proc., wyniósł 0,94 proc.
Na drugiej lokacie uplasowała się naziemna Eska TV, której udział wyniósł 0,71 proc. (do góry o 82,05 proc.). Podium uzupełnia kanał 4FunTV (0,33 proc. udziału; + 22,22 proc.).
Największym wzrostem (o 83,33 proc. do 0,11 proc. udziału) również i tutaj pochwalić się mógł Vox Music TV. Także i w tym ujęciu najwięcej straciło TO!TV - było to 85,71 proc. do 0,01 proc.
Dołącz do dyskusji: Polo TV na czele kanałów muzycznych, Vox Music TV zyskał najwięcej