Duże spadki oglądalności Polo TV i Eska TV. Vox Music TV, 4Fun Dance i TO!TV na plusie
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w marcu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja TO!TV, a najwięcej stracił Eska Rock TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział naziemnego kanału Polo TV w marcu 2020 roku wyniósł 0,38 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł o 44,30 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,27 proc., po spadku o 28,69 proc.
Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jej średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,10 proc. (wynik kanału względem marca 2019 roku zmalał o 21,95 proc.).
Z piątego na czwarte miejsce awansował kanał Stars.TV. Jego średni udział w analizowanym okresie wyniósł 0,06 proc. (spadek o 13,24 proc.).
Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja TO!TV, której średni udział poszedł do góry o 250 proc. do 0,007 proc. Kanał w zestawieniu był ostatni.
Z kolei najbardziej - o 77,42 proc. - spadł wynik Eska Rock TV (do 0,007 proc. udziału). Stacja w rankingu spadła z 13. na 15. lokatę.
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w marcu br. z miejsca drugiego na pozycję lidera awansowała Eska TV. Udział kanału, po spadku o 29,40 proc., wyniósł 0,51 proc.
Na drugą lokatę spadło Polo TV, którego udział wyniósł 0,49 proc. (w dół o 52,35 proc.). Podium uzupełnia kanał Vox Music TV, który awansował z miejsca siódmego (0,11 proc. udziału; + 37,97 proc.).
Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 200 proc. do 0,006 proc., w tej grupie też miał kanał TO!TV. Również i w tym ujęciu najwięcej straciła stacja Eska Rock TV - było to 83,33 proc. do 0,008 proc. udziału.
Dołącz do dyskusji: Duże spadki oglądalności Polo TV i Eska TV. Vox Music TV, 4Fun Dance i TO!TV na plusie