„Tania sobota” - Lidl promocją odpowiada na ograniczenie handlu w niedziele (wideo)
Sieć dyskontów Lidl rozpoczyna promocję pod hasłem „Tania sobota” zachęcającą do robienia zakupów w soboty. To odpowiedź firmy na wchodzące właśnie w życie ograniczenie handlu w niedziele.
Spot z kampanii pokazuje w musicalowej stylistyce rodziny robiące zakupy w Lidlu. Tekst piosenki podkreśla, że warto w tym sklepie w sobotę zrobić zakupy na zapas.
Reklamy informują, że w ramach promocji „Tania sobota” niektóre produkty w najbliższą sobotę i niedzielę będą w znacznie niższych cenach. Kampania podkreśla też, że przy sklepach Lidl są duże parkingi.
W bieżący weekend sklepy będą otwarte w niedzielę, natomiast w dwie kolejne niedziele (11 i 18 marca) będą zamknięte. W kwietniu, z uwagi na Wielkanoc, sklepy będą czynne tylko w ostatnią niedzielę miesiąca.
Zasadniczo sklepy w tym roku będą czynne w pierwszą i ostatnią niedzielę miesiąca, w przyszłym roku - tylko w jedną niedzielę w miesiącu, a od 2020 roku w żadną niedzielę nie będzie można robić zakupów.
Za obsługę reklamową Lidla odpowiadają GPD Agency (kreacja i produkcja reklam) oraz dom mediowy Havas Media (planowanie i zakup mediów).
W ub.r. cennikowe wydatki reklamowe Lidl Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 650,45 mln zł, o 5,7 proc. mniej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media). Firma była jedyną siecią sklepów wśród czołowych 10 marketerów.
Dołącz do dyskusji: „Tania sobota” - Lidl promocją odpowiada na ograniczenie handlu w niedziele (wideo)