SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ogromne spadki na rynku miesięczników dla rodziców

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w październiku 2009 roku był magazyn "Mam Dziecko" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadek sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Twoje Dziecko" (Edipresse Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Mam Dziecko" w październiku 2009 r. wyniosła 68 557 egz. i była o 10 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Dziecko" (Agora), który w październiku sprzedał się w ilości 66 536 egz. (spadek o 20 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik  "Mamo, to ja" (Edipresse Polska).

październik

 
2009 2008
ZKDP Sprzedaż ogółem
Mam Dziecko 68 557 76 380
Dziecko 66 536 83 750
Mamo, to ja 54 992 97 081
Twoje dziecko 48 607 89 879
Rodzice 40 382 63 359
M jak mama 37 779 45 057
Twój maluszek 11 517 20 044


 

Dołącz do dyskusji: Ogromne spadki na rynku miesięczników dla rodziców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl