SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Ojciec Mateusz” stracił 500 tys. widzów, ale dystansuje konkurencję

12. sezon „Ojca Mateusza” ogląda średnio 4,03 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu 10. serii produkcja straciła 490 tys. widzów. Serial nadal daje jednak TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego.

„Ojciec Mateusz”, fot. TVP „Ojciec Mateusz”, fot. TVP

Premierowe odcinki 12. serii „Ojca Mateusza” emitowane są w TVP1 w czwartki o godz. 20.30, począwszy od 4 września br. Trzy pierwsze oglądało średnio 4,03 mln widzów. Przełożyło się to na 26,12 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 18,02 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się drugi odcinek serialu. Zgromadził on przed telewizorami 4,03 mln oglądających. Trzeba też dodać, że trzeci odcinek nowej serii, który śledziło 3,91 mln widzów, konkurował z meczem Polska - Rosja, który w kodowanym kanale Polsat Volleyball 1 miał aż 1,8 mln widzów (więcej na ten temat).

Data

Godz.

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

2014-09-04

20:29:52

3 872 202

25,70%

16,43%

2014-09-11

20:30:41

4 313 981

27,44%

19,98%

2014-09-18

20:30:12

3 912 161

25,14%

17,57%

Średnio:

4 034 428

26,12%

18,02%


W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku „Ojciec Mateusz” stracił 490 tys. widzów. Wówczas trzy pierwsze odcinki dziesiątej edycji produkcji przyciągnęły przed ekrany 4,52 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 30,56 proc. oraz 21,84 proc. udziału (więcej o tym).

TVP1 w czasie emisji „Ojca Mateusza” nadal jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVN, nadający wówczas końcówkę „Na Wspólnej” oraz reality-show „Ugotowani”, co przekłada się na 11,51 proc. udziału. Dalej plasują się Polsat („Zdrady”, „Przyjaciółki”; 11,16 proc.) oraz TVP2 („Barwy szczęścia”, filmy fabularne; 5,93 proc.). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1 - Ojciec Mateusz 12

4 034 428

26,12%

18,02%

TVN

1 777 188

11,51%

12,50%

Polsat

1 724 301

11,16%

12,29%

TVP2

915 706

5,93%

6,48%

 

Dołącz do dyskusji: „Ojciec Mateusz” stracił 500 tys. widzów, ale dystansuje konkurencję

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
widać już, że serial się nudzi i widownia spada
0 0
odpowiedź
User
pipi
A na którym miejscu jest Blondynka ? Pierwsze 2 odcinki nowej serii z Joanną Moro oglądało ponad 3,2 mln widzów...Zapewne Finał siatkówki rozgrywany o tej samej porze był niebywałą konkurencją i zabrał dużo widzó....
0 0
odpowiedź
User
JOJO
LUBIE TEN SERIAL
0 0
odpowiedź