Olga Kazimierczak szefową Xaxis w Polsce
Olga Kazimierczak została szefową Xaxis, wyspecjalizowanej w programmatic i performance marki GroupM. Zastąpiła Agatę Pospiszył, która obecnie rozwija teraz produkt i narzędzia Xaxis w Polsce oraz na rynkach regionu.
Olga Kazimierczak jako szefowa Xaxis w Polsce pokieruje specjalistyczną marką GroupM oferującą rozliczane w modelach efektywnościowych usługi z zakresu reklamy programmatic oraz performance marketingu.
Kazimierczak związana z GroupM i Xaxis od 7 lat
Olga Kazimierczak związana jest z GroupM i Xaxis od 7 lat, ostatnio zarządzała zespołem operacyjnym Xaxis. Wcześniej pracowała w strukturach IPG. Ma doświadczenie zarówno w obsłudze reklamodawców, jak i rozwijaniu specjalistycznych usług digital-marketingowych wykorzystujących zaawansowane rozwiązania technologiczne.
Awans Olgi Kazimierczak jest następstwem objęcia nowej roli przez Agatę Pospiszył, dotychczasową szefową marki Xaxis w Polsce. Agata Pospieszył zarządzała Xaxis od 2017 roku, a współtworzyła tę strukturę od 2011 roku, gdy dołączyła do GroupM.
Z rynkiem reklamy jest związana od blisko 13 lat, wcześniej m.in. w Instytucie Monitorowania Mediów czy krótko w Starcomie.
Agata Pospiszył w nowej roli w GroupM ma wykorzystać szeroką wiedzę ekspercką z zakresu programmatic i performance na rzecz tworzenia nowych produktów w ramach Xaxis. Skupi się m.in. na wspieraniu rozwoju CoPilot, nowych możliwościach targetowania w rzeczywistości post-cookie czy usługach łączących zakup digitalu i mediów off-line w oparciu o wspólne szacowanie ich zasięgów.
Agata Pospiszył będzie te zadania realizowała w Polsce oraz na rynkach regionu, gdzie ma wspierać powstawanie lub rozwój marki Xaxis w ramach GroupM.
Dołącz do dyskusji: Olga Kazimierczak szefową Xaxis w Polsce
Czyli odwrotnie do efektów :)