SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w Axel Springer Polska. Olga Korolec i Emil Nowiński na nowych stanowiskach

Z początkiem stycznia 2024 r. Olga Korolec zostanie nową dyrektorką zarządzającą Onetu przejmując funkcję i dotychczasowe obowiązki Marty Badurek-Pietniczki, która udaje się na urlop macierzyński. Emil Nowiński, obecnie head of Onet Marketing, od stycznia 2024 r. zostanie dyrektorem marketingu Ringier Axel Springer Polska.

Olga Korolec w styczniu 2024 r. zostanie powołana na stanowisko dyrektorki zarządzającej segmentem Onetu i będzie zarządzała zespołami odpowiedzialnymi za strategię wydawniczą oraz dalszy rozwój Onetu.

Marta Badurek-Pietniczka, dotychczasowa dyrektorka zarządzająca Onetu, pełniąca tę funkcję przez ostatnie 4 lata, będzie aktywnie pracować do grudnia br., a z początkiem stycznia 2024 r. przejdzie na urlop macierzyński.

Emil Nowiński, dotychczasowy head of Onet Marketing od stycznia 2024 r. zostanie dyrektorem marketingu RASP i będzie odpowiedzialny za budowanie i realizowanie strategii marketingowej dla wszystkich marek z portfolio Ringier Axel Springer Polska.

Olga Korolec od siedmiu lat w RASP

Olga Korolec studiowała m.in. medioznawstwo i nauki o komunikacji na Uniwersytecie Bolońskim we Włoszech oraz zarządzanie i marketing w Istituto Europeo del Design w Mediolanie. Po powrocie do Polski rozpoczęła pracę w agencji reklamowej DDB, a następnie, przez ponad 14 lat, pracowała w działach marketingu, m.in. w Telekomunikacji Polskiej jako zastępca dyrektora Pionu Komunikacji Korporacyjnej, w Kompanii Piwowarskiej jako dyrektor zarządzający portfelem marek oraz w ITI Neovison, jako wiceprezes zarządu ds. marketingu.

Od 2016 roku jest dyrektorem marketingu w Ringier Axel Springer Polska i wraz z zespołem realizuje działania wspierające marki zarówno digitalowe, jak i printowe takie, jak m.in. Onet, Fakt, Business insider czy Forbes.  Od 2019 roku aktywnie promuje i wdraża idee zrównoważonego rozwoju pełniąc funkcję group sustainability directora w RASP. 

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Emil Nowiński jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku dziennikarstwo i nauki polityczne. Od ponad 15 lat jest związany z Onetem, w którym przeszedł przez wszystkie szczeble, rozpoczynając swoją karierę od pracy w redakcjach, aż po zarządzanie wizerunkiem Onetu i prowadzenie kluczowych projektów strategicznych.

Przypomnijmy, że od września br. do działu marketingu Ringier Axel Springer Polska dołączył Marcin Makowiecki. Objął nowo utworzoną funkcję head of B2B marketing - zajmuje się tworzeniem i realizowaniem strategii marketingowej biura reklamy RAS Polska 

We wrześniu br. serwisy i aplikacje internetowe Ringier Axel Springer Polska zanotowały 20,83 mln użytkowników, 0,18 proc. zasięgu oraz 51 minut i 43 sekundy średniego czasu korzystania (według badania Mediapanel).

RASP w ub.r. przy spadku wpływów o 0,2 proc. do 661,58 mln zł osiągnął wzrost zysku netto z 33,48 do 36,3 mln zł, m.in. dzięki niższej kwocie zapłaconego podatku dochodowego. Firma nieco więcej niż rok wcześniej zarobiła z prasy drukowanej, a mniej z reklam internetowych.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w Axel Springer Polska. Olga Korolec i Emil Nowiński na nowych stanowiskach

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lol
Jeśli zmieniać to tak, żeby się nic nie zmieniło. Tutaj plan zrealizowany
odpowiedź
User
Marta
Olga? Robić szum potrafi a coś więcej?
odpowiedź
User
Czas oczyścić tzw wolne media
Albo zrepolonizować media będące na smyczy obcego kapitału albo je wyrzucić z Polski ....a pracowników tych firm uwolnić na rynek pracy
odpowiedź