Olga Sztąberska na czele segmentu podróże i nauka w Burda International Polska
Od lutego stanowisko senior business managera w Burda International Poland objęła Olga Sztąberska. Będzie odpowiadała za zarządzanie operacyjne segmentem tematycznym travel & science.
Sztąberska jest związana z Burdą od 2011 roku, zaś z rynkiem wydawniczym - od 2006 roku. Odpowiadała w Burdzie m.in. za relaunch i obsługę wydawniczą magazynu „Kaleidoscope”. Od czerwca 2017 roku jako senior traffic specialist koordynuje tytuły „National Geographic”, „NG Traveler” oraz całą grupę magazynów „Focus”.
Do jej nowych kompetencji będzie należało koncentrowanie się na monetyzowaniu marek, działania marketingowe, inicjowanie i wdrażanie nowych pomysłów biznesowych oraz zapewnienie efektywnej współpracy z innymi redakcjami i działami firmy.
To kolejny krok w ramach restrukturyzacji wydawnictwa. Kilka dni temu ogłoszono, że z początkiem marca br. zmienia się struktura w segmencie skierowanym do dzieci. Powstanie nowa spółka Blue Ocean, na czele której stanie Mariusz Ryznar, dotychczasowy dyrektor dystrybucji Burdy. Z kolei na początku stycznia Anna Jabłońska objęła nowo utworzone stanowisko senior business managera w segmencie „żywność i ogród”.
W portfolio Burda International Polska znajduje się ponad 60 magazynów.
Dołącz do dyskusji: Olga Sztąberska na czele segmentu podróże i nauka w Burda International Polska