SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

OMD utrzymał obsługę mediową Provident Polska

Dom mediowy OMD wygrał przetarg na obsługę mediową budżetu reklamowego firmy pożyczkowej Provident Polska. Pracuje dla niej w tym zakresie od trzech lat.

W przetargu brały udział jeszcze dwa domy mediowe (Provident nie podał ich nazw). Przebieg procedury był kontrolowany przez firmę audytorską Media Strategy. - Agencja OMD odpowiedziała na nasze potrzeby i dlatego ponownie zaprosiliśmy ich do współpracy - uzasadnia Andrzej Zackiewicz, kierujący w Provident Polska departamentem zarządzania kanałami marketingowymi.

OMD w dalszym ciągu będzie odpowiadać za planowanie i zakup wszystkich mediów na potrzeby działań reklamowych Provident Polska.

Nie podano, na jak długo została podpisana nowa umowa.

Dołącz do dyskusji: OMD utrzymał obsługę mediową Provident Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl