Omnicom konsoliduje agencje kreatywne w ramach nowej jednostki OAG
Omnicom ogłosił powstanie Omnicom Advertising Group (OAG), nowej globalnej organizacji obejmującej agencje BBDO, DDB i TBWA, a także wiodące agencje wchodzące w skład Advertising Collective (w tym Goodby Silverstein & Partners, GSD&M, Merkley+Partners i Zimmerman).
Na czele nowej grupy staną były prezes i dyrektor generalny TBWA Troy Ruhanen, który będzie pełnił funkcję globalnego dyrektora generalnego, Deepthi Prakash – dyrektora operacyjnego i Denis Streiff – globalnego dyrektora finansowego.
– OAG sprawi, że najlepsze stanie się jeszcze lepsze. Jedną z najbardziej ekscytujących części tego nowego działu jest to, że możemy wspólnie inwestować w innowacyjne oferty – takie jak niedawne partnerstwa Omnicom z pionierami w GenAI – powiedział Troy Ruhanen, cytowany w wydanym oświadczeniu, dodając: - To przeniesie naszą kreatywność światowej klasy na wyższy poziom i sprawi, że nasi klienci będą na szczycie swoich branż.
Omnicom wprowadza zmiany. Kiedy wchodzą w życie?
Sieci agencji w ramach OAG będą podlegać Troyowi Ruhanenowi i będą kierowane przez: Nancy Reyes, która niedawno awansowała na stanowisko globalnego dyrektora generalnego BBDO; Alexa Lubar, globalnego dyrektora generalnego DDB; Erin Riley, która awansowała ze stanowiska dyrektora generalnego TBWA\Worldwide na stanowisko dyrektora generalnego TBWA\Chiat\Day US; Jamesa Fentona, dyrektora generalnego Advertising Collective.
Obecni klienci będą nadal obsługiwani przez wybrane agencje i zespoły, z którymi obecnie współpracują, teraz z rozszerzonymi możliwościami szerszej grupy. Zmiany zaczną obowiązywać od 1 stycznia 2025 r.
Dołącz do dyskusji: Omnicom konsoliduje agencje kreatywne w ramach nowej jednostki OAG