On Board PR wypromuje elektronarzędzia marki Bosch
On Board PR przedłużyła umowę na realizację kampanii dla elektronarzędzi z linii profesjonalnej firmy Bosch na kolejny rok.
Agencja we współpracy z niemiecką agencją Jeschenko MedienAgentur Berlin GmbH jest odpowiedzialna za koordynację na terenie Polski międzynarodowej kampanii promującej elektronarzędzia z linii profesjonalnej Bosch. W ramach projektu On Board PR prowadzi działania media relations oraz działania skierowane do konsumentów.
Celem kampanii jest wsparcie komunikacyjne dla nowych produktów wprowadzanych na rynek. W 2012 r. będzie też kontynuowany program „1000 narzędzi dla 1000 testerów”, umożliwiający aktywne przetestowanie i opiniowanie przez profesjonalistów elektronarzędzi z linii profesjonalnej.
Za realizację kampanii odpowiada zespół Tomasz Lisa, który realizuje projekty komunikacyjne dla firmy Bosch.
Umowa została podpisana do końca 2012 roku.
Dołącz do dyskusji: On Board PR wypromuje elektronarzędzia marki Bosch