Onet pokaże cykl koncertów „Męskie Granie w domu”, sponsorem Grupa Żywiec
W niedzielę, 29 marca odbędzie się pierwszy z serii internetowych koncertów „Męskie Granie w domu”. Organizuje je Grupa Żywiec wspólnie z ATM Grupą i portalem Onet.pl, który będzie transmitował te wydarzenia.
W pierwszym koncercie z serii „Męskie Granie w domu” zagra zespół Sorry Boys. Będzie to można obejrzeć na portalu Onet.pl w niedzielę 29 marca od godz. 20:15.
Podczas koncertu promowana będzie zbiórka pieniędzy na walkę z epidemią koronawirusa prowadzona w serwisie Siepomaga.pl.
Informacje o kolejnych koncertach będą podawane stopniowo.
Koncerty z domów artystów, bez kontaktu z ekipą producencką
Onet.pl zapowiada, że przy realizacji koncertów zostaną zachowane wszelkie środki ostrożności i bezpieczeństwa związane z epidemią koronawirusa. Wydarzenia będą organizowane w domach wykonawców, przy czym pracownicy odpowiadającej za produkcję transmisji ATM Grupy nie będą mieć fizycznego kontaktu z artystami.
- Przed drzwi artystów zostanie dostarczony dokładnie zdezynfekowany sprzęt, który każdy z ich zainstaluje samodzielnie, korzystając ze zdalnych instrukcji producenta. Wóz transmisyjny z ograniczoną do minimum ekipą (pracującą w maseczkach i rękawiczkach) wypuści miksowany na żywo materiał - zaznaczono.
Grupa Żywiec od 2010 roku organizuje latem cykl koncertów Męskie Granie. Towarzyszy temu kampania reklamowa, na potrzeby której największe gwiazdy trasy przygotowywały piosenkę, w ub.r. Katarzyna Nosowska, Igo, Krzysztof Zalewski i Organek nagrali singiel „Sobie i Wam”.
W związku z epidemią koronawirusa Onet od zeszłego wtorku nadaje program „#zostajewdomu z Onet”, w którym Małgorzata Ohme rozmawia z psychologami, influencerami, nauczycielami i instruktorami o sprawach dotyczących epidemii, o które pytają internauci.
Według badania Gemius/PBI w lutym br. Onet.pl zanotował 17,17 mln użytkowników, 1,49 mld odsłon oraz 24 minuty i 45 sekund przeciętnego dobowego czasu korzystania przez internautę, a wszystkie strony i aplikacje Ringier Axel Springer Polska miały 21,22 mln odwiedzających, 2,18 mld odsłon oraz 22 minuty i 4 sekund średniego dobowego czasu korzystania.
Natomiast stronę główną Onetu odwiedziło 12,49 mln internautów, wykonując 482,53 mln odsłon oraz spędzając średnio po 60 minut i 27 sekund.
Dołącz do dyskusji: Onet pokaże cykl koncertów „Męskie Granie w domu”, sponsorem Grupa Żywiec