Onet wyróżniony za rebranding
Przeprowadzony w ubiegłym roku we współpracy z agencją Dragon Rouge projekt rebrandingu Onetu został wyróżniony podczas dwóch międzynarodowych konkursów designu „2011 Brand New Awards” w USA oraz „Transform Awards 2012” w Wielkiej Brytanii.
„Brand New Awards” to amerykański konkurs oceniający projekty identyfikacji wizualnej, w którym jurorzy - projektanci oraz przedstawiciele firm - oceniają koncept oraz sposób jego wdrożenia w kontekście realizacji strategii i celów biznesowych klienta. Nowa identyfikacja wizualna Onetu zaprojektowana przez Dragon Rouge, a następnie rozwijana przez dział graficzny Onetu, została wyróżniona pięcioma gwiazdkami w kategorii „Basic Identity Application (professional)”.
Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono blisko 600 projektów z całego świata, które były oceniane w 8 kategoriach. Konkurs jest prowadzony przez organizację Under Consideration. Przewodniczącą jury tegorocznego konkursu była Paula Scher, partner w amerykańskiej agencji brandingowej Pentagram Design oraz członek działającego w USA Art Directors Club Hall of Fame.
Z kolei „Transform Awards” to angielski konkurs prowadzony przez „Communicate Magazine”, w którym nagradzane są projekty z zakresu transformacji, rebrandingu i repozycjonowania marek. Agencja Dragon Rouge oraz projekt identyfikacji wizualnej Onetu zostały nagrodzone w tym konkursie srebrnym medalem w kategorii „Best rebrand by region: Baltic region”.
Agencja Dragon Rouge jest autorem nowego logo oraz systemu identyfikacji wizualnej Onetu. Wspierała również portal w procesie repozycjonowania marki. W efekcie współpracy Dragon Rouge z działem marketingu Onetu zrezygnowano z dopisku „.pl” po słowie „Onet”, uproszczono nawigację górnych belek serwisu i przesunięto do lewej strony logo, którego niezmiennym elementem pozostała żółta kropka (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Onet wyróżniony za rebranding