Marcin Dorociński w kampanii nowej wersji Opla Insignii (wideo)
Startuje kampania reklamująca nową wersję samochodu Opel Insignia. W akcji występuje aktor Marcin Dorociński.
W kampanii Marcin Dorociński jest przedstawiany jako człowiek, który widział już nowego Opla Insignię. Ma to podkreślać, że nowy model miał swoją światową premierę zaledwie kilka tygodni podczas targów motoryzacyjnych w Genewie.
Na razie udostępniono spot zapowiadający akcję. W kolejnych Marcin Dorociński będzie opowiadał o zaletach nowego modelu Opla Insignii m.in. wielu inteligentnych technologiach, opcjach łączności pozwalających na zintegrowanie smartfona z pokładowym systemem multimedialnym i systemie Opel OnStar z nowymi funkcjami osobistego opiekuna. W ramach akcji uruchomiono serwis czlowiekktorywidzial.pl.
Marcin Dorociński od połowy 2014 roku do połowy ub.r. występował w reklamach PZU.
Akcja promująca Opla Insignię zaczęła się 5 kwietnia, jest realizowana przede wszystkim w telewizji i internecie.
W ostatnich latach komunikacja marketingowa Opla w Polsce była oparta na adaptacjach zagranicznych reklam. Występowali w nich m.in. modelka Claudia Schiffer i trener piłkarski Jürgen Klopp.
Przygotowaniem koncepcji kreatywnej nowej kampanii oraz spotów i strony internetowej do niej zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa. Banery internetowe przygotowała agencja OS3, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat.
Dołącz do dyskusji: Marcin Dorociński w kampanii nowej wersji Opla Insignii (wideo)