Antyradio zamiast Trójki patronem medialnym Open’er Festival
Antyradio (Grupa Eurozet) zostało patronem medialnym tegorocznej edycji festiwalu muzycznego Open’er. Poprzednio tę rolę przez 13 lat pełniła radiowa Trójka.
![fot. materiały prasowe](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/openerfestival-koncert655.png)
Jak poinformował Alter Art, organizator Open’er Festival, oferty patronatu radiowego nad tegoroczną edycją imprezy były oceniane według takich samych zasad jak w poprzednich latach.
- Po wnikliwej analizie wszystkich ofert dotyczących patronatu radiowego nad Open’er Festival została wybrana propozycja największa pod względem wartości marketingowej, a także w naszym przekonaniu najlepsza i najbardziej komplementarna w kontekście wszystkich imprez (Orange Warsaw Festival, Open’er Festival i Krakow Live Festival) - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Krakowska z działu marketingu firmy.
Poprzednio, nieprzerwanie od 2004 roku, patronem radiowym Open’er Festival była Trójka. W tym roku stacja będzie patronem Festiwalu w Jarocinie.
Tegoroczna edycja Open’er Festival odbędzie się na lotnisku Gdynia-Kosakowo od 28 czerwca do 1 lipca. Głównymi gwiazdami będą m.in. Radiohead, Foo Fighters, James Blake, The xx i Solange, a z polskich wykonawców wystąpią m.in. Taco Hemingway, The Dumplings, Julia Pietrucha, Daria Zawiałow, Buslav, Natalia Przybysz, Sorry Boys oraz A_gim.
Według badania Radio Track w pierwszym kwartale br. udział Antyradia w rynku słuchalności wyniósł 1,8 proc.
Dołącz do dyskusji: Antyradio zamiast Trójki patronem medialnym Open’er Festival