Operator programu Cashback sponsorem Legii Warszawa
Legia Warszawa i myWorld Poland podpisały kolejną, dwuletnią umowę, na mocy której operator międzynarodowego programu partnerskiego Cashback World będzie oficjalnym sponsorem stołecznego klubu do końca sezonu 2020/21.
W ramach umowy, logotyp marki Cashback World nadal będzie znajdował się na rękawie koszulki meczowej Legii Warszawa oraz ekspozycjach sponsorskich. Sponsoring obejmuje też organizowanie wspólnie meczu otwarcia sezonu 2019/2020.
Obok tego, z usług oferowanych w ramach programu Cashback Legii Warszawa można korzystać z Kartą Kibica Legii. Program pozwala na uzyskanie cashbacku, czyli częściowego zwrotu za zakupy w wybranych sklepach na terenie całej Polski i w 47 krajach. Członkostwo jest bezpłatne.
Firma myWorld, operator programu lojalnościowego dla kibiców, jest oficjalnym sponsorem i partnerem Legii Warszawa od 2016 roku.
- Bardzo się cieszę, że podpisaliśmy kolejną umowę na lepszych dla klubu warunkach. Jest ona naturalną konsekwencją naszej dobrej ponad 3,5-letniej współpracy. Muszę przyznać, że ten czas był dla nas doskonałą lekcją jak wykorzystywać sponsoring sportowy, jak również dawką wielu emocji, jakimi był m.in. udział Legii w rozgrywkach UEFA Champions League - mówi Ziemowit Deptuła, prezes zarządu myWorld Poland.
W Polsce program Cashback World dostępny jest w ponad 20 000 placówek handlowych i obejmuje współpracę z prawie 5 000 partnerów handlowych. Są to m.in. Allegro, Biedronka, Żabka, KFC, booking.com, Tesco, Empik, Carrefour, Orlen, BP, Shell, Circle K, Zalando, OBI, Leroy Merlin, Vistula, Euro RTV AGD.
Dołącz do dyskusji: Operator programu Cashback sponsorem Legii Warszawa