Orlen szuka lokalizacji pod własne maszyny paczkowe
Koncern PKN Orlen ogłosił wstępne zapytanie ofertowe, dotyczące współpracy w zakresie pozyskiwania lokalizacji pod automatyczne maszyny paczkowe. Postępowanie trwa do 3 września.
„Przedmiotem niniejszego zapytania jest pozyskanie oferty na współpracę w zakresie pozyskiwania lokalizacji pod automatyczne maszyny paczkowe PKN Orlen” - czytamy w opublikowanej w środę dokumentacji postępowania.
PKN Orlen szuka lokacji do projektu Orlen Paczka
PKN Orlen zaznaczył, iż ogłoszenie stanowi jedynie wstępne zaproszenie do złożenia ofert w procesie zakupowym, a oferenci chcący otrzymać pełną treść zapytania ofertowego, a co za tym idzie złożyć ofertę w przedmiotowym procesie powinni przesłać we wskazanym terminie takie dokumenty, jak np. ogólne informacje o firmie, przy czym wymogiem jest, aby podmiot istniał na rynku minimum rok oraz referencje.
W dokumentacji postępowania dotyczącego współpracy w zakresie pozyskiwania lokalizacji pod automatyczne maszyny paczkowe, płocki koncern zaznaczył, iż termin zakończenia składania odpowiedzi i koniecznych dokumentów to 3 września 2021 r. Jednocześnie zastrzegł sobie prawo do dowolne.
PKN Orlen planuje wejść na rynek paczek
Jak informowaliśmy w połowie września na łamach Wirtualnemedia.pl, już po wakacjach Orlen we współpracy z Ruchem będzie chciał uruchomić Orlen Paczkę. Na początek koncern odda do użytku 200 automatów do nadawania i odbierania paczek.
Wiosną płocki koncern złożył do Urzędu Patentowego dwa wnioski o zarejestrowanie znaków towarowych. W grudniu ub. roku zawnioskował o rejestrację znaku Orlen w Ruchu, zaś 22 marca o rejestrację nazwy Orlen Paczka.
W tym drugim przypadku chodzi o „usługi w zakresie transportu, pakowania, przechowywania i dostarczania przesyłek i paczek do automatycznych urządzeń pocztowych; usługi kurierskie; dostarczanie przesyłek adresowych, dostarczanie towarów zamówionych korespondencyjnie oraz dostarczanie informacji o składowaniu towarów oraz o transporcie towarów”.
Prace nad Orlen Paczką wpisują się w ogłoszoną pod koniec grudnia ub.r. strategię firmy do 2030 roku. Ujęto w niej także rozwój oferty pozapaliwowej, która ma się opierać o sieć Ruchu (udziały w tej firmie koncern kupił w grudniu ub. roku). W założeniach ujęto, że PKN Orlen na bazie Ruchu rozwinie formaty sklepowo-gastronomiczne poza stacjami paliw, a także rozbuduje własną sieć punktów odbioru paczek i ofertę e-commerce.
Dołącz do dyskusji: Orlen szuka lokalizacji pod własne maszyny paczkowe