Orlen partnerem technologii 4DX w kinach Cinema City
PKN Orlen został sponsorem wszystkich sal kinowych Cinema City w Polsce, w których wyświetlane są filmy w formacie 4DX. Od początku roku tego typu sale 4DX noszą nazwę "Verva 4DX".
Współpraca płockiego koncernu i Cinema City zakłada stały branding sal kinowych oraz działania reklamowe. Pierwsza kampania realizowana w ramach partnerstwa obejmuje emisję 60-sekundowego spotu w formacie 4DX z polskim kierowcą rajdowym, zawodnikiem Orlen Teamu – Kubą Przygońskim.
Cinema City i Orlen współpracują od 2018 roku
Od września 2018 roku 8 wybranych sal kinowych Cinema City działa pod marką Vitay, programu lojalnościowego Orlenu.
Realizację projektu w kinach koordynuje dom sprzedaży reklamy kinowej New Age Media.
W Polsce jest obecnie 6 sal 4DX. Znajdują się one w kinach Cinema City: Arkadia (Warszawa), Bonarka (Kraków), Bydgoszcz, Manufaktura (Łódź), Felicity (Lublin), Wroclavia (Wrocław).
Dołącz do dyskusji: Orlen partnerem technologii 4DX w kinach Cinema City
Warto przejść się chociaż raz żeby wiedzieć jak ty wygląda. Mi osobiście taki typ seansu bardzo przypadł do gustu i nie przeszkadza mi dołożyć kilkanaście złotych do zwykłego biletu bo dobre wrażenia są gwaratnowane :P