SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

OS3 wygrała przetarg na obsługę reklamową Grupy TVN

Agencja OS3 wygrała przetarg TVN Media na obsługę reklamową wszystkich marek i usług Grupy TVN.

Prowadzony przez TVN Media od początku czerwca przetarg dotyczył wyboru agencji reklamowej, która zajmie się kompleksową obsługą marek, usług i produktów należących do Grupy TVN.

Wybrana w nim agencja OS3 jest odpowiedzialna za tworzenie oraz realizację konceptów kreatywnych kreacji reklamowych dedykowanych środowisku internetowemu, radio oraz nośnikom ATL i BTL, w tym: projektów graficznych, pisania skryptów i haseł, opracowywanie plików emisyjnych, kampanie digitalowe, realizację spotów radiowych, a także koncept i kreację na citylighty, siatki wielkoformatowe i billboardy.

Nie podano, na jak długo została podpisana umowa.

W poprzedniej dużej akcji reklamowej, promującej wiosenną ramówkę TVN, reklamowane były nowe produkcje, m.in. „MasterChef Junior”, „Agent Gwiazdy” i serial „Druga szansa”. Kreację kampanii stacja przygotowała we własnym zakresie.

Dołącz do dyskusji: OS3 wygrała przetarg na obsługę reklamową Grupy TVN

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Asik
PKO zabrało swój budżet, ale na szczescie Pan Tomasz Marszall zawsze da zarobić swoim.
odpowiedź
User
hie hie
Najpierw Pan Marszałł współpracujący z OS3 w ramach PKO BP, a teraz nagle Pan Marszał współpracujący z OS3 w ramach TVN. Przypadek?
odpowiedź
User
Ups
W OS3 wszystko po znajomosci. Pan Kmiecik, Pan Marszałł a poziom realizacji słabiutki...
odpowiedź