OS3 wygrała przetarg na obsługę reklamową Grupy TVN
Agencja OS3 wygrała przetarg TVN Media na obsługę reklamową wszystkich marek i usług Grupy TVN.
Prowadzony przez TVN Media od początku czerwca przetarg dotyczył wyboru agencji reklamowej, która zajmie się kompleksową obsługą marek, usług i produktów należących do Grupy TVN.
Wybrana w nim agencja OS3 jest odpowiedzialna za tworzenie oraz realizację konceptów kreatywnych kreacji reklamowych dedykowanych środowisku internetowemu, radio oraz nośnikom ATL i BTL, w tym: projektów graficznych, pisania skryptów i haseł, opracowywanie plików emisyjnych, kampanie digitalowe, realizację spotów radiowych, a także koncept i kreację na citylighty, siatki wielkoformatowe i billboardy.
Nie podano, na jak długo została podpisana umowa.
W poprzedniej dużej akcji reklamowej, promującej wiosenną ramówkę TVN, reklamowane były nowe produkcje, m.in. „MasterChef Junior”, „Agent Gwiazdy” i serial „Druga szansa”. Kreację kampanii stacja przygotowała we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: OS3 wygrała przetarg na obsługę reklamową Grupy TVN