Ostateczny test bezpieczeństwa Volvo (wideo)
"Ultimate Safety Test" to hasło nowej kampanii wizerunkowej Volvo, promującej jej modele elektryczne. Przygotowała ją agencja Grey.
W przygotowanym na potrzeby kampanii spocie obserwujemy auta Volvo poddawane równym próbom bezpieczeństwa na okoliczność wypadków drogowych itp. Narratorem w spocie jest pracownik koncernu Bjorn.
"Ostateczna" próba na terenie północnego koła podbiegunowego, polegająca na zrzuceniu Volvo z dźwigu, została jednak przerwana niespodziewanym osunięciem fragmentu lodowca. W ten sposób Volvo pokazało, że "ostateczny test bezpieczeństwa" to zachodzące zmiany klimatyczne. Dlatego marka stawia na elektryfikację pojazdów.
Spot w pierwszej kolejności trafił do emisji na rynku amerykańskim. Kampania zasięgiem obejmuje telewizję, digital, a także radio i nośniki zewnętrzne.
Kreację przygotowała agencja Grey.
Koncerny motoryzacyjne stawiają na elektryczne samochody
Koncern Volvo kilka tygodni temu zapowiedział, że od 2030 roku wszystkie produkowane przez niego samochody będą wyposażone wyłącznie w napęd elektryczny. Producent planuje, że tego typu auta będzie można kupić jedynie w internecie, a istniejące obecnie fizyczne salony sprzedaży mają pełnić rolę punktów obsługi i wsparcia klientów.
Według planu, od 2025 r. 50 proc. oferty Volvo będą stanowiły auta elektryczne, zaś druga połowa składać się będzie z samochodów o napędzie hybrydowym.
W ostatnim okresie coraz więcej znanych firm motoryzacyjnych deklaruje przejście do końca dekady wyłącznie na sprzedaż samochodów napędzanych elektrycznie. Taką strategię zapowiedział już Ford, a także koncern Jaguar Land Rover.
Dołącz do dyskusji: Ostateczny test bezpieczeństwa Volvo (wideo)