Ostatni odcinek „Amerykańskiego Idola” z 13,3 mln widzów, ponad 8 mld z reklam w całej historii programu
Ostatni odcinek 15. sezonu talent show „American Idol”, emitowany w kanale Fox, przyciągnął przed telewizory 13,3 miliona widzów. Na scenie pojawili się wszyscy zwycięzcy i jurorzy poprzednich edycji, ostatnim triumfatorem został Trent Harmon. W całej swojej historii program zarobił na reklamach ponad 8 miliardów dolarów.
Ostatni odcinek programu „American Idol” został wyemitowany w ubiegłym tygodniu. Według szacunków obejrzało go 13,3 mln widzów, co jest najlepszym wynikiem od lutego 2014 r.
W trakcie dwugodzinnego finałowego show na scenie pojawili się zwycięzcy wszystkich poprzednich sezonów, wśród nich m.in. Carrie Underwood i Jennifer Hudson, a także byli jurorzy - Simon Cowell, Paula Abdul i Randy Jackson.
Zwycięzcą ostatniego sezonu został Trent Harmon. Stacja Fox nadająca amerykański talent show postanowiła zakończyć jego emisję w związku ze stale pogarszającymi się wynikami programu. Ostatnie odcinki 15. sezonu (z wyjątkiem finałowego) oglądało średnio 8,9 mln widzów, podczas gdy w czasach największej popularności każda część „American Idol” notowała oglądalność na poziomie 31 mln.
Według obliczeń „American Idol” zarobił w swojej historii ponad 8 mld dol. z reklam, choć ostatnio i te wskaźniki pikowały - w 2015 r. program przyniósł jedynie 242 mln dol.
Dołącz do dyskusji: Ostatni odcinek „Amerykańskiego Idola” z 13,3 mln widzów, ponad 8 mld z reklam w całej historii programu