„Oszczędzanie mamy w naturze” - nowa kampania NN Investment Partners TFI
NN Investment Partners TFI prowadzi kampanię sprzedażową pod hasłem „Oszczędzanie mamy w naturze”. Przygotowała ją agencja GoldenSubmarine.
Kampania „Oszczędzanie mamy w naturze” promuje w internecie IKZE (Indywidualne Konto Zabezpieczenia Emerytalnego) oferowane przez NN Investment Partners TFI.
W ramach projektu powstały cztery linie kreatywne. Osią komunikacji jest nawiązanie do naturalnego odkładania „na później” przez zwierzęta i faktu, że oszczędzanie mamy właśnie w naturze. Kampania potrwa do końca roku.
„Misiu, emerytury nie przezimujesz”, „Ptaszyno, na emeryturze tak nie polatasz…”, „Rybko, a spełnisz marzenia z dzieciństwa?”, „Tygrysie, emerytura sama się nie upoluje!” – to hasła, które pojawiły się w reklamach. Kliknięcie w baner przenosi na dedykowaną stronę internetową z ofertą.
To pierwsza współpraca GoldenSubmarnie z NN Investment Partners TFI. Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert, a współpraca ma charakter projektowy.
Dołącz do dyskusji: „Oszczędzanie mamy w naturze” - nowa kampania NN Investment Partners TFI