SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Otomoto z nową platformą komunikacyjną "Łatwiejsza strona życia". Autorem Saatchi & Saatchi

Wystartowała nowa platforma komunikacyjna serwisu ogłoszeniowego Otomoto "Łatwiejsza strona życia". Koncept platformy i wielokanałową kampanię przygotowała agencja Saatchi & Saatchi po wygranym w marcu przetargu.

Seria filmów, które są głównym motorem kampanii "Łatwiejsza strona życia", udowadnia, że dzięki Otomoto samo znalezienie samochodu to najłatwiejsza czynność na świecie.  Natomiast reszta, to już przysłowiowe samo życie, często pełne zabawnych wyzwań związanych z dalszym użytkowaniem pojazdu.

Otomoto ma nową platformę komunikacyjną

W ten sposób Otomoto pokazuje, że jest serwisem w modelu “wszystko pod jednym dachem”, gdzie użytkownicy z łatwością mogą znaleźć samochód, sprawdzić jego historię oraz wybrać opcje finansowania zakupu.

Przygotowane spoty "Samochód rodzinny" i "Pierwszy samochód" pojawią się w ogólnopolskiej telewizji, w kanałach tematycznych oraz w kinach. Dodatkowo stworzono także specjalne treści do realizowania zintegrowanych działań w internecie, obejmujące kampanię display oraz komunikację w mediach społecznościowych.

Za przygotowanie nowej platformy komunikacji i realizację wielokanałowej kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, która w marcu 2022 roku wygrała przetarg na te działania. Spoty wyreżyserowała Martyna Iwańska, a wyprodukował dom produkcyjny Lucky Luciano. Zakupem mediów zajął się Media Concept.

Dołącz do dyskusji: Otomoto z nową platformą komunikacyjną "Łatwiejsza strona życia". Autorem Saatchi & Saatchi

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
drgonzo78
Otomoto niech się najpierw zajmie swoją aplikacją mobilną, która od miesiąca fika kozły i jest nieużywalna.
odpowiedź