„Spełniamy motoryzacyjne marzenia” w kampanii otoMoto.pl (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego otoMoto.pl (należącego do Grupy OLX) pod hasłem „Spełniamy motoryzacyjne marzenia”.
Spot z kampanii pokazuje mężczyznę, który śni o nowym samochodzie. Po przebudzeniu postanawia przejrzeć ogłoszenia sprzedaży aut w aplikacji mobilnej otoMoto.pl.
Reklama podkreśla, że obecnie na otoMoto.pl można kupić także części do samochodów.
Poprzednia duża kampania otoMoto.pl zaczęła się w lutym br., była prowadzona pod hasłem „Kupuj z głową”. Z kolei serwis otoDom.pl jest promowany pod hasłem „Adresujemy marzenia”.
Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. wszystkie serwisy Grupy OLX (OLX.pl, otoMoto.pl i otoDom.pl) zanotowały 16,46 mln realnych użytkowników i 3,65 mld odsłon.
Dołącz do dyskusji: „Spełniamy motoryzacyjne marzenia” w kampanii otoMoto.pl (wideo)