owocoweduety.pl reklamują nowe czekolady Wedla
W internecie ruszyła kampania reklamowa Duetów – nowych, dwusmakowych czekolad Wedla. Akcję – której najważniejszym elementem jest serwis owocoweduety.pl – przygotowały agencja interaktywna MRM Worldwide i dom mediowy ZED Digital.
Rozpoczęta właśnie internetowa kampania reklamowa Duetów podkreśla i wizualizuje przyjemność zapewnianą przez te czekolady, w których w każdej z tabliczek znajdują się dwa rządki kostek z owocowym nadzieniem o innym smaku. Głównym elementem akcji jest serwis owocoweduety.pl, zawierający oprócz informacji o tym produkcie dynamiczną grę, w której można się wcielić w wybrany owoc i kierować jego krokami, powtarzając sekwencję w coraz to szybszych i skomplikowanych rytmach. W ramach akcji reklamy odsyłające na stronę owocoweduety.pl są emitowane w serwisach Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, O2.pl, Pudelek.pl, Nasza-klasa.pl i Fotka.pl.
Serwis owocoweduety.pl oraz kreację wspierającej ją kampanii – zaplanowanej do 14 marca – przygotowała agencja interaktywna MRM Worldwide, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zed Digital.
Dołącz do dyskusji: owocoweduety.pl reklamują nowe czekolady Wedla