Shell i Circle K bez wakacyjnych obniżek cen paliwa
Sieci paliwowe Shell Polska I Circle K nie będą odpowiadać na promocje PKN Orlen i Lotosu dotyczące obniżek cen paliwa - dowiedział się Wirtualnemedia.pl. Tłumaczą, że ich klienci już od dłuższego czasu otrzymują rabaty na zakup paliwa.
Z początkiem lipca br. koncerny paliwowe PKN Orlen i Lotos wprowadziły zniżki na zakup paliwa - rabat wynosi 30 groszy na litrze dowolnego paliwa - otrzymają go użytkowcy programu lojalnościowego Vitay w przypadku Orlenu oraz użytkownicy programu Navigator w Lotosie.
W piątek na podobny ruch zdecydowała się sieć stacji paliwowych bp Polska. Też obniża cenę na litrze paliwa o 30 groszy. Zniżke otrzyma każdy klient, który ma zarejestrowaną kartę w programie lojalnościowym Payback.
W ślady konkurentów nie poszły sieci paliwowe Shell Polska i Circle K. Biuro prasowe Circle K przekazało redakcji Wirtualnemedia.pl, że jako pierwsza sieć paliwowa w Polsce już 11 maja b.r. wprowadziła na rynek atrakcyjną ofertę rabatową dla członków programu lojalnościowego EXTRA, która obowiązuje na stałe, bez wskazywania wybranych okresów promocyjnych.
W Circle K promocja na 85 litrów paliwa
- Zależy nam aby nasi lojalni klienci mieli możliwość zakupu paliwa na stacjach Circle K w atrakcyjnych cenach nie tylko w wakacje, ale przez cały rok. Nasza stała oferta obejmuje m.in. zniżki na paliwa na stacjach sieci, dla wszystkich klientów, w tym również tych wybierających LPG (autogaz). Wykorzystując rabat, jednorazowo na naszych stacjach można zakupić aż 85 l paliwa w obniżonej cenie. Vouchery rabatowe otrzymują u nas wszyscy klienci, również ci którzy opłacają tankowania kartą flotową. To jednak nie koniec korzyści - klienci programu EXTRA, oprócz rabatów na paliwo zyskują również inne gwarantowane oferty w zamian za tankowanie na Circle K – m.in. 50 proc. rabat na kawę lub Hot Doga, 50% rabat na dowolny program myjni oraz codzienne zniżki na wybrane produkty w sklepie oznaczone symbolem „EXTRA z kartą”. Dodatkowo przystępując do naszego programu, po zakończonej rejestracji, każdy nowy klient otrzymuje gratis do wyboru kawę lub Hot Doga. Jesteśmy przekonani, że nasza oferta lojalnościowa jest obecnie jedną z najbardziej korzystnych propozycji na rynku - napisano w nadesłanym oświadczeniu firmy.
Z kolei biuro prasowe Shell Polska przekazało nam, że klienci tej sieci stacji mogą liczyć na promocje przez cały rok. Takim przykładem jest akcja „Wtorki i czwartki z Shell V-Power”, którą firma prowadzi od dwóch lat. W jej ramach kierowcy mogą tankować taniej paliwa premium w cenie paliw podstawowych. We wtorki Shell V-Power 95, a w czwartki Shell V-Power Diesel. Dzięki temu klienci tankują paliwo z obniżką nawet do kilkudziesięciu groszy za litr. Shell wprowadza też cykliczne działania promocyjne, głównie w ofercie pozapaliwowej.
Paliwo podrożało przez rok o prawie 50 proc.
Według wstępnych danych Głównego Urzędu Statystycznego w czerwcu br. inflacja konsumencka w Polsce wyniosła 15,6 proc., wobec 13,9 proc. miesiąc wcześniej. To najwyższy wynik od 1997 roku.
Paliwa do prywatnych środków transportu rok do roku podrożały o 46,7 proc., a w porównaniu z majem br. - o 9,4 proc. W przypadku nośników energii ceny wzrosły, odpowiednio, o 35,3 i 3 proc., a żywność i napoje bezalkoholowe - o 14,1 i 0,7 proc.
Dołącz do dyskusji: Shell i Circle K bez wakacyjnych obniżek cen paliwa