Papaya Films tworzy platformę Papaya.Rocks. Naczelnym Jonasz Tołopiło
Dom produkcyjny Papaya Films uruchomił serwis Papaya.Rocks, którego redaktorem naczelnym został Jonasz Tołopiło. - Od lat budujemy kompetencje w produkcji filmowej, także tej wykraczającej poza klasyczne 30-sekundowe spoty produkowane do telewizji. Platformą Papaya.Rocks podsumowujemy te doświadczenia - mówi Wirtualnemedia.pl executive producer Papaya Films, Kacper Sawicki.
Nowy serwis będzie skupiał się na tematach związanych m.in. z kulturą, designem, technologią i trendami. Redaktorem naczelnym został Jonasz Tołopiło, wcześniej związany m.in. z magazynem MaleMEN, Futu i Aktivist. W pracach redakcyjnych wspierają go Olga Sobieraj i Zdzisław Furgał.
W serwisie znajdą się też materiały wideo. Za ten obszar, obok współpracy z markami, odpowiedzialni są Grzegorz Hałka i Barbara Dobiecka.
Papaya.Rocks także po angielsku
Papaya.Rocks w znacznej mierze będzie dostępny w wersji anglojęzycznej (z wyjątkiem treści lokalnych i części newsów). W najbliższych tygodniach do zespołu redakcyjnego dołączą dziennikarze z Anglii i Stanów Zjednoczonych. Na stronie będzie pojawiać się co najmniej kilka materiałów dziennie.
- Z jednej strony odpowiadamy potrzebie upowszechniania treści, jakie powstają w naszym domu produkcyjnym oraz potrzebie osadzenia ich w szerszym kontekście, niezwiązanym z podstawową, reklamową, działalnością firmy. Z drugiej, obserwujemy i wychodzimy naprzeciw zmianom, jakie zachodzą w mediach i branży. Widzimy potrzebę powstawania coraz większej liczby jakościowych treści, skierowanych do wąskich grup odbiorców. Od lat budujemy kompetencje w produkcji filmowej, także tej wykraczającej poza klasyczne 30-sekundowe spoty produkowane do telewizji. Platformą Papaya.Rocks podsumowujemy te doświadczenia i przygotowujemy się na przyszłość - tak o koncepcji platformy opowiada portalowi Wirtualnemedia.pl Kacper Sawicki, executive producer Papaya Films.
Dom produkcyjny będzie promował portal za pośrednictwem własnych kanałów social media (krótkie filmy reklamowe w formie postów). Dodatkowo reklamy serwisu emitowane będą przed seansami w kinach studyjnych, np. podczas American Film Festiwal we Wrocławiu.
- W Papaya Films od lat tworzymy nie tylko reklamy, ale także autorskie treści artystyczne. Działamy też szeroko na polu edukacyjnym, organizujemy jeden z najciekawszych europejskich konkursów dla młodych twórców filmowych. Papaya.Rocks będzie naturalną przestrzenią do informowania o tych obszarach działalności firmy - komentuje Kacper Sawicki.
Dom produkcyjny Papaya Films w ub.r. zanotował wzrost wpływów ze sprzedaży o 27,3 proc. do 70,78 mln zł oraz 2,93 mln zł zysku netto (wobec 1,11 mln zł rok wcześniej).
Dołącz do dyskusji: Papaya Films tworzy platformę Papaya.Rocks. Naczelnym Jonasz Tołopiło