„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w pierwszym kwartale
W pierwszym kwartale 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w pierwszym kwartale 2017 roku wyniosła 155 790 egz. W porównaniu do pierwszego kwartału 2016 roku była ona niższa o 23,16 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 17,92 proc. i średni wynik na poziomie 135 647 egz.
Podium uzupełnia magazyn „Viva!” (Edipresse Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 7,72 proc. do 101 791 egz.
Kolejną pozycję zajął „Flesz” (również Edipresse Polska), którego średni wynik zmalał o 22,82 proc. do 61 614 egz.
Stawkę zamyka „Gala” (Grupa Burda) ze sprzedażą na poziomie 39 865 egz., która zanotowała stratę wynoszącą 43,37 proc. - największą w zestawieniu.
W marcu 2017 roku średnia sprzedaż ogółem lidera, czyli dwutygodnika „Party”, wyniosła 146 325 egz., po spadku o 14,75 proc. Na drugiej pozycji znalazło się „Show” (120 437 egz., w dół o 18,30 proc.), a podium uzupełnia „Viva!” (70 231 egz., - 13,97 proc.).
Z kolei największy spadek, wynoszący 19,51 proc. do 61 724 egz., odnotował tutaj „Flesz”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w pierwszym kwartale