„Party” liderem wśród dwutygodników people. „Viva!” mocno do góry
W lutym 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Viva!”, z kolei najwięcej straciła „Gala”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska) w lutym 2014 roku wyniosła 282 753 egz. W porównaniu do lutego 2013 roku była ona niższa o 32,21 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Z szóstego na drugie miejsce awansował dwutygodnik „Viva!” (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 246 078 egz., po wzroście o 46,27 proc. Wzrost ten to m.in. skutek tego, że w lutym br. „Viva!” miała jedno wydanie w cenie promocyjnej 0,99 zł, podczas gdy tytuł kosztuje normalnie 2,99 zł.
Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wzrosła w ciągu roku o 13,62 proc. do 242 516 egz. Tytuł ten w lutym br. miał numer w cenie promocyjnej 0,99 zł (obecnie kosztuje 1,99 zł, a w lutym ub.r. - 1,50 zł).
Z kolei największy spadek, wynoszący aż 66,97 proc., odnotowała „Gala” (Burda International Polska), której średni wynik w lutym 2014 roku uplasował się na poziomie 66 002 egz.
Dwutygodnik ten spadł z miejsca czwartego na szóste - ostatnie. W lutym 2013 roku jedno wydanie „Gali” kosztowało 0,99 zł, podczas gdy w lutym br. oba numery miały cenę 4,99 zł.
ZKDP | luty | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd | 396 473 | 282 820 | 282 753 | 580 857 | 417 182 | 417 125 |
Viva | 362 058 | 246 078 | 246 078 | 256 612 | 168 235 | 168 235 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 328 854 | 243 000 | 242 516 | 323 950 | 213 921 | 213 437 |
Show | 309 959 | 232 927 | 232 927 | 467 547 | 310 092 | 310 092 |
Grazia | 157 458 | 87 467 | 87 317 | 404 920 | 195 754 | 195 604 |
Gala (dwutygodnik) | 134 444 | 66 052 | 66 002 | 306 455 | 199 830 | 199 830 |
W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 75,89 proc.) pochwalić się mogła „Viva!”. Z kolei najwięcej straciła „Grazia” (Wydawnictwo Bauer) - było to 14,79 proc.
ZKDP | 2014 | |||||
Wirtualnemedia.pl | luty | styczeń | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd | 396 473 | 282 820 | 282 753 | 396 660 | 295 676 | 295 509 |
Viva | 362 058 | 246 078 | 246 078 | 240 712 | 139 901 | 139 901 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 328 854 | 243 000 | 242 516 | 246 174 | 143 925 | 143 441 |
Show | 309 959 | 232 927 | 232 927 | 329 941 | 245 196 | 245 196 |
Grazia | 157 458 | 87 467 | 87 317 | 184 958 | 102 625 | 102 475 |
Gala (dwutygodnik) | 134 444 | 66 052 | 66 002 | 138 934 | 63 426 | 63 376 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Party” liderem wśród dwutygodników people. „Viva!” mocno do góry