Pasibus ruszył z własnym kanałem na YouTube: Pasiwizją
Sieć burgerowni Pasibus wystartowała z autorskim kanałem na platformie YouTube o nazwie Pasiwizja. To nowy sposób na budowanie relacji z konsumentami. Premiera pierwszego materiału wideo miała miejsce 24 maja br., za filmy odpowiada Prot - były kucharz sieci.
Rozwijanie sieci lokali, wprowadzanie nowości w menu czy własna usługa dostawy to tylko część aktywności podejmowanych przez zespół Pasibusa. Sieć rozwija również swoją obecność w mediach społecznościowych. - Od dawna rozwijaliśmy się w social mediach, na takich kanałach, jak Facebook, TikTok czy Instagram. YouTube pozostawał dla nas w sferze marzeń: przerażała nas ilość pracy, potrzebnej do uruchomienia własnego kanału. Pandemia przewróciła jednak wszystko do góry nogami, wymusiła konieczność przeorganizowania wielu kwestii. Dzięki temu możemy ruszyć z zupełnie nowym komunikatem, chcąc jednocześnie dotrzeć do szerokiego grona fanów tego medium. YouTube to wyzwanie, a Pasibus nigdy się ich nie bał - mówi Jakub Aleksandrowicz, dyrektor marketingu Pasibusa.
Na kanale przybliżana będzie historię marki, ma on też pokazać pracę całej ekipy od wewnątrz. Prowadzeniem Pasiwizji zajmuje się Prot, który do niedawna był kucharzem w jednej z restauracji Pasibusa. Pierwszy materiał wideo zatytułowany „Od kucharza do YouTubera" miał premierę w poniedziałek ,24 maja.
Pasibus to powiązana własnościowo z Grupą Agora marka burgerowni, która narodziła się we Wrocławiu w 2013 r. Obecnie restauracje sieci znajdują się już w 14 miastach w Polsce, m.in. we Wrocławiu, w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Katowicach, Olsztynie i Poznaniu. Marka prowadzi 28 lokali w Polsce, w tym 10 restauracji zostało stworzonych we współpracy ze spółką Helios.
W pierwszym kwartale br. przychody sprzedażowe grupy Agora zmalały rok do roku o 49,6 proc. do 146 mln zł, a strata netto pogłębiła się z 47,1 do 59,4 mln zł. Przesądziło o tym zamknięcie kin Helios.
Dołącz do dyskusji: Pasibus ruszył z własnym kanałem na YouTube: Pasiwizją