Paulina Bobrycz-Rogala i Ireneusz Pycia art directorami w San Markos
Paulina Bobrycz-Rogala oraz Ireneusz Pycia zasili szeregi agencji San Markos i objęli w dziale kreacji stanowiska art directorów.
Paulina Bobrycz-Rogala pracę w branży zaczęła od eventowej Agencji Live, w której przez 2,5 roku zajmowała stanowisko designera. Następnie przez nieco ponad 2 lata pracowała jako art director w agencji Polymus.
Realizowała projekty dla takich marek jak: Orlen, Hewlett Packard Enterprise, HP czy Grupa Żywiec. Jest absolwentką łódzkiej filmówki, ukończyła film animowany i efekty specjalne na Wydziale Operatorskim.
Ireneusz Pycia przeszedł do San Markos z Hackett Hamilton, gdzie również zajmował stanowisko art directora. Poprzednio pracował w SF1 i w Nairobii. W swoim portfolio posiada projekty graficzne kampanii 360 dla takich marek jak: Diageo, Ferrero, Triumph, Orange, Nikon, Mk Cafe, Volkswagen Bank, Funai, Samsung, L'oreal i inne.
Jest absolwentem łódzkiej ASP na Wydziale Grafiki i Malarstwa. Z branżą reklamową jest związany od 2010 roku.
Niedawno szefową obsługi klienta w San Markos została Karolina Ostrowska, natomiast z agencji do Walk Creative przeszedł Piotr Sroka.
Dołącz do dyskusji: Paulina Bobrycz-Rogala i Ireneusz Pycia art directorami w San Markos